חפש ב:

מי הן המדינות המתאימות ביותר להשקעה בתוך ארה"ב?

בעקבות המשבר של שנת 2008, ארה"ב הפכה להיות מהמדינות המבוקשות ביותר להשקעות נדל"ן בעקבות סכום ההשקעה נמוך והזדמנות לתשואה גבוהה.

אורון איצקוביץ'|27.8.2015|16:6|3084 צפיות
ארצות הברית מחולקת ל-50 מדינות גדולות מאוד שמאפייני נכסי הנדל"ן שלהן שונים אחד מהשני בצורה גבוהה מאוד. ישנם מקומות בהם אפשר להגיע לתשואות גבוהות מאוד, אך ישנם גם מקומות בהם אפשר להגיע גם להפסדים כלכליים. לכן, כדי להשקיע בנדל"ן בארה"ב, עליכם לרדת עד מידת המיקרו בכל חוקי הנדל"ן והמס, כדי להבין באיזו מדינה הכי משתלם להשקיע כלכלית בתחום.

בשוק הנדל"ן בחו"ל בכלל, ובארה"ב בפרט, עדיף שלא לקחת סיכונים מיותרים ולרכוש נדל"ן ללא בדיקה מעמיקה וקבלת הצעות ממספר חברות תיווך. גם את אותן חברות צריך לבדוק ולברר כמה ניסיון יש לאנשיה בתחום או לדבר עם לקוחות קודמים כדי שתקבלו מהם חוות דעת. אחרת, אתם עלולים ליפול על שרלטנים שיכולים לנצל את חוסר הידע שיש לכם בחוק האמריקאי ועד כמה הוא משתנה ממדינה למדינה.


החלום האמריקאי בשוק הנדל"ן

כשבודקים את המדינה בה תרצו להשקיע צריך להכיר כמה נושאים שיוכלו לתת לכם מושג, האם לנכס יש הזדמנות להצלחה כלכלית. תחילה, צריך להכיר, ברמת האחוזים, כמה משכירי דירות יש במדינה או בעיר שאתם מתעניינים בה וכך תקבלו מעט מושג על מצב הביקוש וההיצע. שיטה נוספת שישתלם לכם בעתיד הוא לבדוק כמה חברות נדל"ן קיימים בעיר. אם מדובר על אזור עם החברה חברות נדל"ן תוכלו לדעת שמדובר באזור בוא הביקוש גדול. במידה ומדובר במעט חברות, ניתן להבין שהאזור אינו מפותח כלכלית. אך בהספק זה ישנו יוצא מהכלל וכדאי לבדוק מתי הוקמו החברות שכן במידה ומדובר בכמה חברות חדשות שבחרו להתמקם בעיר ספציפית, ייתכן ובאזור צפויה להתפתח תעשייה גדולה ואולי זכיתם באזור קנייה זול שבעתיד הקרוב כבר יספק לכם תשואה שעליה כולם רק חולמים.

במידה ואתם עדיין מעוניינים להשקיע בנדל"ן דווקא בארץ לחצו כאן

לבסוף, רק בדיקה מעמיקה והיכרות עם החיים במדינה המדוברת ייתנו לכם מושג האם זו המדינה להשקיע בה. עליכם להתעדכן בפוליטיקה הפנימית ולהבין האם ישנם פיתוחים עתידיים המתוכננים לאזור, לבחור חברות נדל"ן איכותיות ולבצע סקר שוק מעמיק שלאחריו תוכלו לדעת, תוך מספר ימים, אם זו המדינה שתרצו להשקיע בה. הטיפ האחרון ומהמשתלמים ביותר הוא הגעה פיזית למדינה ולעיר בה תרצו להשקיע משום שרק כך תכירו את האוכלוסייה בעיר ותבינו איזה נכס אתם עומדים לרכוש והאם הוא ישתלם לכם.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות