חפש ב:

העולים החדשים בחרו לגור בנתניה

שנת 2016 תחשב עבור ראשי נתניה כשנה מצליחה במיוחד עם ביקוש גבוהה של עולים חדשים המעוניינים לגור בעיר והפכו אותה למוקד השני המבוקש אחרי ת"א. אז בזכות מה הצליחה נתניה לעקוף את ירושלים, חיפה, וערים אחרות ברשימה.

צוות בנק נדל"ן|17.5.2016|12:11|1706 צפיות

שוק הנדל"ן הישראלי מושפע מגורמים רבים, כשהביקוש לדירות מצד עולים חדשים הוא מבין המשפיעים ביותר, בעיקר בשל העובדה שלרוב הם מביאים עימם עליות מחירים. בכל שנה פוקדים את ישראל גלי עלייה של עולים חדשים שלרוב פוקדים את הערים הגדולות ואזורי הביקוש המסוגלים לספק להם את איכות החיים שזכו לה בניכר. השנה, משרד הקליטה והעלייה מדווח כי נתניה הפכה להיות העיר השנייה בחשיבותה, אחרי ת"א, בקרב 10 אחוזים מכלל העולים החדשים, כשבדרך עקפה ערים גדולות כגון ראשל"צ ורעננה, או ערי תרבות ייחודיות בישראל כגון ירושלים וחיפה. אז איך היא עשתה זאת?

לפרויקטים בעיר נתניה באתר BankNadlan לחצו כאן



עלייה של 16% במספר העולים החדשים
מבמשרד העלייה והקליטה הציגו לאחרונה נתונים המציגים על עלייה של 16 אחוזים בקרב העולים החדשים שבחרו לעלות לישראל בין החודשים יאנואר ואפריל, בהשוואה לאותם חודשים בשנים הקודמות. סה"כ 6,326 עולים חדשים בחרו לעלות לישראל כש-630 מתוכם ביקשו לגור בנתניה, 9.9 אחוזים. נראה כי בשנים האחרונות נתניה נהנית ממספר יתרונות משמעותיים ביחס לערים כגון ירושלים, חיפה ועוד, הן בשל המחירים, הקרבה לתל אביב וחוף הים.

לעמוד הפרויקט נבו נוף השרון בנתניה באתר BankNadlan לחצו כאן

משפחות העולים מעדיפות את אזורי החוף
משפחות רבות מעדיפות את אזור החוף ונתניה בולטת באזור בחישובי המחירים הנמוכים שהיא מציגה לעומת המתחרות שלה כגון הרצליה ות"א. גם מול ערי השרון, נתניה יוצאת כמנצחת בזכות חוף הים וההזדמנויות הרבות שהעיר מספקת בכל תחומי הנדל"ן מבחינת השקעו. העולים מזהים את נתניה כמעצמת נדל"ן עם פרויקטים יוקרתיים שלא נופלים מאלה הנבנים בתל אביב, ובמרחק של כ-20 דקות נסיעה ממנה. פרויקטים כגון עיר ימים ורמת פולג מושכים תיירים רבים וקריית השרון - שכונה חדשה וצעירה, הוגדרה לאחרונה כשכונה השנייה בעיר המתאימה לגידול ילדים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

מושכת עולים מארצות רבות
אומנם, נתניה פורסמה בשנים האחרונות כעיר המיועדת לעולים מצרפת אך העיר מושכת גם עולים ממדינות נוספות. לנתניה מגיעים גם עולים חדשים, מבוגרים מבריטניה המחפשים להתגורר בסמוך לקו החוף הצפוני. ישנם גם עולים אנגלו-סקסיים שמגיעים לעיר מארצות הברית ודרום אפריקה. הנכסים המועדפים על העולים הן דירות 4-5 חדרים במחירים התחלתיים של 1.6 מיליון ש"ח ועד דירות יוקרה עד 3 מיליון ש"ח. אחרי נתניה ברשימה מופיעה העיר ירושלים עם 9.7% מכלל העולים החדשים השנה ובמקום הרביעי מדורגת חיפה עם שיעור של 8.5%. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות