חפש ב:

איך מוכרים את הבית עד הקיץ?

התקופה הנפוצה ביותר לרכישת נכסי נדל"ן הינה עונת הקיץ, ל כן על המעוניינים למכור (או לקנות) בית במהלך חודשי הקיץ לבצע הכנה מקדימה שכן מדובר בתהליך ארוך הכולל בדיקות והכנות מרובות טרם השלמת העסקה.

צוות בנק נדל"ן|16.5.2016|16:10|1293 צפיות

מסקרים וסטטיסטיקות רבות ניתן לראות כי התקופה הנפוצה ביותר לרכישת נכסי נדל"ן הינה עונת הקיץ, הסיבה לכך מקורה מספר סיבות לרבות הימנעות ממעבר לאזור מגורים חדש באמצע שנת לימודים, הימנעות מיציאות מיותרות מהבית בתקופת החורף ועוד. על כן על המעוניינים למכור (או לקנות) בית במהלך חודשי הקיץ לבצע הכנה מקדימה שכן מדובר בתהליך ארוך הכולל בדיקות והכנות מרובות טרם השלמת העסקה. 

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

קביעת המחיר הנדרש
השלב ההתחלתי החשוב ביותר במכירת נכס נדל"ני הינו קביעה של המחיר הנדרש בגין הנכס עצמו. על מנת לדעת מהו המחיר הנכון והראוי בגין הנכס המדובר מומלץ להתייעץ במתווך וכמו כן ללמוד מעסקאות דומות שבוצעו בפועל לנכסים דומים בגודלם וממיקומם. בעת ביצוע תהליך זה חשוב לזכור כי קביעת שווי הבית תעשה על פי מחירו בשוק ועל כן יחושבו רק במחירי העסקאות כפי שנסגרו בפועל ולא על פי המחירים המבוקשים על ידי המוכרים שכן מחירים אלה עשויים להיות מושפעים מגורמים שונים ואינם בהכרח נותנים תשובה ברורה באשר לשוויו של הנכס.



מהו מטבע העסקה
יש להחליט על המטבע בו  נציין את מחירו של הנכס המיועד למכירה. על מנת להימנע מתשלום עמלות והפסד כתוצאה מערכו של המטבע, מומלץ להחליט כבר בשלב ההתחלתי באיזה מטבע ברצונכם למכור את הנכס ולדבוק בו, גם אם יהיה שינוי בשערו.

לעמוד דירות חדשות בגוש דן והמרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

שימוש באנשי מקצוע
על מנת למכור את הנכס במהירות וביעילות חשוב מאוד ליצור קשר ולעשות שימוש בשירותיהם של מתווכים מקצועיים וכמו כן באתרי אינטרנט המיועדים לפרסום נכסי נדל"ן למכירה. ידוע כיום כי דרכים אלה הן הטובות והפשוטות ביותר להגעה לעיניהם של רוכשים פוטנציאלים רבים ביותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מקסום היכולות של הנכס
חשוב לשפר ולמקסם את הנראות החיצונית של הדירה. דירה בעלת חזות אטרקטיבית ונאה תהווה מוקד למשיכה ותמצא חן בעיניהם של רוכשים פוטנציאלים רבים יותר. הדבר נכון גם באם נדרשים המוכרים לבצע תיקונים קלים/ השקעה מינימלית בנכס שכן לעיתים מראה מיושן או מוזנח עלול להוריד משמעותית את ערך הנכס.

לעמוד דירות חדשות באזור השרון באתר BankNadlan לחצו כאן

שימוש בעו"ד
ליווי מקצועי ומיומן של עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן. רק בעזרת ליווי מקצועי של עורך דין תוכלו להיות בטוחים כי זכויותיכם יישמרו ויובטחו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות