חפש ב:

הטבות הדיור המגיעים למשפחות שכולות ונכי צה"ל

הישראלים נפגעי פעולות האיבה, אלמנות ויתומי צה"ל ונכי צה"ל, זכאים לקבלת הטבות שונות בתחום הדיור. בכתבה הבאה נסביר מהם הזכויות ורמת הזכאות.

צוות בנק נדל"ן|11.5.2016|15:46|2059 צפיות

ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה לשנת 2016, אנו רוצים דבר ראשון להודות על הקורבן שאותן משפחות נאלצות להקריב על מנת שכולנו נוכל לחיות במדינה שתדאג לשלומנו. בכתבה הבאה נעבור יחד על ההטבות, המגיעות בזכות, למשפחות השכולות ונכי צה"ל בתחום הדיור.

לעמוד דירות חדשות באתר BankNadlan לחצו כאן



הטבות בתשלומי ארנונה עירונית ומס רכישה
אלמנות ויתומי צה"ל, הורים שכולים ונכי צה"ל ושאירים זכאים לקבלת הנחה של 66 אחוזים בתשלומי הארנונה ל-70 מ"ר מגודל הנכס, למשפחות עד 4 נפשות. כשמדובר במשפחה בת 5 נפשות ויותר 66 אחוזי ההנחה בארנונה מיועדים עד ל-90 מ"ר מגודל הנכס. על מנת לקבל את ההנחה מהעירייה בה אתם גרים הציגו בפני העירייה את אישור משרד הביטחון, ולפיו אתם נמנים כאחת מקבוצות הזכאות. נפגעי פעולת איבה, נכים ובני משפחה של חייל שנספה במערכה, זכאים לקבלת הטבה בשתי עסקאות מקרקעין אשר יעשו במהלך חייהם. בעסקאות מסוג אלה הזכאים ישמלו מס רכישה מופחת בשיעור של 0.5% ממחיר הנכס בתנאי שהנכס נרכש לטובת מגורים אישיים.

לעמוד הפרויקט חזנוביץ' 12 בת"א באתר BankNadlan לחצו כאן

סיוע בדיור ליתומי ואלמנות צה"ל
אלמנות ויתומי צה"ל זוכים לסיוע חד פעמי במקרים של רכישת דירה ראשונה, החלפת דירה ראשונה או החזר משכנתא וכן בסיוע בשיפוץ הדירה. אלמנות צה"ל אשר להן עד שלושה ילדים ששייכים לבעל הנופל ולא הייתה לה דירה בבעלותה, תהיה זכאית למענק כספי עד 177,500 ש"ח. מענק זה מגיע בנוסף לאישור הלוואה של עד 226,500 ש"ח, אשר תינתן בתנאים מועדפים. כמו-כן, יכולה אלמנת צה"ל לקבל סיוע בהלוואה של עד 113,250 ש"ח על מנת שתוכל להחליף את דירתה, או בקבלת מענק עד 22,300 ש"ח לשיפוץ הדירה שבבעלותה, בתנאי שלא קיבלה בעבר מענקים לאחת ממטרות הדיור הקודמים. בנוסף, אלמנות צה"ל זכאיות לסיוע כספי בעבור תשלום שכר דירה, לפי עמידה בתנאי הזכאות. יתומי צה"ל אשר טרם הגיעו לגיל 30 וטרם נישאו, ושעומדים לבצע עסקה לרכישת דירה למטרת מגורים אישיים, זכאים למענק של 89,844 ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט קריית האחדות 3 בקריית גת באתר BankNadlan לחצו כאן

הטבות לנכי צה"ל
נכי צה"ל מחוסרי דיור, המעוניינים לרכוש דירה ראשונה, זכאים לקבלת מענק של 25,700 ש"ח עד ל-94,500 ש"ח למען רכישת דירה זו. נכי צה"ל המעוניינים להחליף את דירתם זכאים למענק של עד 51,400 ש"ח למען החלפת דירה זו. במידה והנכות עולה על 50 אחוזים, זכאי אותו אדם לקבלת פטור מתשלומי דמי הסכמה על מקרקעין המוחזקים בידו בחכירה. לבסוף, נכה צה"ל שדרגת נכותו עומדת על100 אחוזים זכאי להחזרי תשלום דמי חכירה בנוסף להחזר מלא של דמי ההיוון במידה וכבר שילם אותם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות