חפש ב:

דירות היוקרה של תל אביב

אחת הגאוות של עיריית ת"א, היא בכמות הגדולה של דירות היוקרה שיש בה.במה בדיוק מדובר וכיצד דירת יוקרה מקבלת את התואר הנכסף, בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|27.8.2015|11:49|4867 צפיות
עיריית תל אביב מתהדרת בחיי הנוחות שלה. מאירועי תרבות מכל הסוגים, למסעדות רחוב ועד פאר,מוסדות חינוך ותרבות שאין שני להן ולכל אלו מצטרפות דירות היוקרה אשר משמשות לעיתים גם להשכרה עבור תיירים אמידים שמגיעים לארץ לתקופות קצרות וארוכות.

מאפייני דירות היוקרה
דירות היוקרה ממוקמות ברחובות הגדולים בת"א: איבן גבירול, נווה צדק, שדרות רוטשילד וכמובן בצפון העיר (מצפון לירקון). הבניינים עצמם מטופחים מאוד, ברובם ישנו לובי גדול עם שומר (=קונסולייר) שנמצא שם 24 שעות. לעיתים קרובות, הבניינים מעוטרים בקומות המיודעות רק לנוחות הדיירים ותפקידם להציע שירותים לשעות הפנאי כמו בריכה וחדרי כושר. אך לא רק בניינים יכולים להציע דירות יוקרה. משום שבמקרים אחרים ישנן בתים פרטיים עם שטח נרחב המציעים גם מרפסת וגינה.

לעמוד דירות חדשות בתל אביב באתר Banknadlan לחצו כאן


מודל היוקרה שמבקשים להגשים בתל אביב

מחירים
גם אם אתם מעוניינים לשכור דירת יוקרה או לקנות. חשוב לדעת שהמחירים משתנים וישנן תשלומים גבוהים על הוצאות נלוות כמו חברות שתפקידן לדאוג לטיפול השותף של הבניין, מתקנים לפינוק ועיסוק בשעות הפנאי כמו בריכות, חדרי כושר, ג'קוזי ועוד, ולבסוף חברת האבטחה אשר מתקינה מצלמות בבניין ומעסיקה את הקונסולייר אשר מבצע סריקות, אחראי על כניסת אורחים ודואג לשלום הדיירים בבניין. כמובן שגם מיקומו של הבניין מעלה את ערכו ולכן גם את המחיר. שני בניינים זהים ברוטשילד ובצפון העיר, קבלו מחיר שונה לפי ערך השכונה והשוק.

בחירה של דירת היוקרה
המיקומים של הבניינים מאלצים את חברות הבנייה לבצע שינויים המתאימים לאזור ובמידה ואתם בעלי רכב, חפשו בניין אשר יש בו חניון כדי שלא תפחדו להשאיר את הרכב שלכם ברחוב (אל תשכחו שתל אביב ממוקמת גם במקום הראשון בגניבת רכבים). במידה ואתם זוג המתכנן להקים משפחה, או משפחה קיימת, בדקו שהבניין מיועד למשפחות גם במתקנים המוצאים בו וגם באופי הדירות משום שיש בנייני יוקרה המיועדים ל"כוכבי הביצה" ובניין כזה עלול להיות רועש יותר או לגבות מחיר במטרדים שיפתיעו אתכם.  
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות