חפש ב:

עסקת ענק בפי גלילות

קבוצת עזריאלי עומדת בפני מכירה של מניותיה בחברת פי גלילות וקרקע במתחם לקבוצת טריגו השקעות תמורת 130 מיליון ש"ח. מדובר בשטח כולל של 164 דונם שישמש לבניית 12 אלף דירות.

צוות בנק נדל"ן|11.5.2016|13:41|3148 צפיות

שוק הנדל"ן הישראלי עומד בפני עסקת ענק כאשר נתיגי חברת עזריאלי הודיע על מימוש החתימה מול קבוצת טריגו השקעות. ההסכם המדובר עוסק במכירת מניותיה של קבוצת עזריאלי בחברת פי גלילות, כמו כ- גם מכירה של הקרקע במתחם בעלות כוללת של 130 מיליון ש"ח. חברת פי גלילות אוחזת בשטח של לא פחות מ-164 דונם במתחם ברמת השרון, כשלפי תוכניות ועדות התכנון בשנים האחרונות, הקרקע אמורה להיות מופשרת להקמה של 12 אלף דירות חדשות.

לעמוד קבוצת טריגו באתר BankNadlan לחצו כאן



מכירת 13.2 ממניות החברה ו-6.4 דונם במתחם
פרטי ההסכם כוללים מכירה של 13.2 אחוזים ממניות חברת פי גלילות ו-6.4 דונם מקרקעין שהיו שייכים לקבוצת עזריאלי במתחם. קבוצת טריגו, אשר נמצאת בבעלות היזמים טל פרץ, גל פאר ורון נובוטני, כבר נמצאת בתהליך זה מספר שנים לרכישת דונמים נוספים במתחם ולפני העסקה מול קבוצת עזריאלי, יזמי הקבוצה כבר החזיקו בעשרות דונמים במתחם הכולל. 

לעמוד מגרשים וקרקעות לרכישה באתר BankNadlan לחצו כאן

בקבוצת טריגו עוברים לתחום הנדל"ן המניב
על מתחם פי גלילות שברמת השרון כבר ישנן תוכניות מאושרות לבנייה הכוללות בתוכן אלפי דירות לצד 700 אלף מ"ר שיופנו לתעסוקה ומסחר. מכירת הנכסים במתחם פי גלילות, אשר מצטרפים לעסקת מכירת סונול ע"י קבוצת טריגו,  מהווים צעד נוסף כחלק מהאסטרטגיה החדשה של יזמי הקבוצה להתמקדות בפעילות הליבה בתחומי הנדל"ן המניב.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט חוף התכלת מקבוצת טריגו באתר BankNadlan לחצו כאן

שווי הקרקעות המופשרות משוער בכ-2 מיליון ש"ח
בקבוצת טריגו מסרו כי הם רואים את מתחם פי גלילות כפרויקט שובר שוויון בתחום הנדל"ן אשר מהווה חלק מעתודות הקרקע הגדולות והאחרונות שנשאר באזור תל אביב ורמת השרון. לאור המחסור בעתודות קרקע במדינת ישראל בכלל ובאזורים אלו בפרט, החברה פועלת כבר כיום לרכוש כמה שיותר קרקעות לטובת בנייה עתידית. הערכת המומחים והשמאים הבולטים בתחום היא כי ביום בו יופשרו קרקעות באזור זה, מחירם יעלה לא פחות מ-2 מיליון ש"ח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות