חפש ב:

מאי בשוק הנדל"ן: נמשכים הביקושים לדירות

גם בתחילת חודש מאי ניתן לראות כי הזוגות הצעירים הם החלק הארי בשוק רוכשי הדירות, אך מוכנים להשקיע פחות ממשפרי הדיור. אך הביקוש לדירות לא עוצר.

צוות בנק נדל"ן|9.5.2016|17:59|1592 צפיות

עפ"י הערכות מומחי הנדל"ן, חודש מאי צפוי לעבור עם עלייה נוספת בביקוש לדירות חדשות, בעיקר בשל מכרזי מחיר למשתכן. החלק הארי של הקהל בשוק צפוי להיות רוכשי דירה ראשונה שיהוו 40 אחוזים, וכמות משפרי הדיור ירדה משמעותית לכ-20 אחוזים, כשהיתר הם משקיעים או אזרחים הרוכשים דירות עבור ילדיהם. עוד מהסקר ניתן לראות כי הביקוש לדירות קטנות נמשך, כש-42 אחוזים מסך מהמתעניינים מחפשים דירות עד 3 חדרים, 41 אחוזים מחפשים דירות 3.5 עד 4 חדרים ורק 17 האחוזים הנותרים מחפשים דירות 4 חדרים ומעלה.

לעמוד דירות חדשות באתר BankNadlan לחצו כאן



מחיר למשתכן מוריד את מחירי הדירות עכשיו אך העתיד עלול להיות מסוכן
תחילה נראה כי הישראלים דורשים לשלם פחות עבור דירות חדשות בעקבות הורדות המחירים של תוכנית המחיר למשתכן, כאשר ישנה ירידה של כ-6.5 אחוזים במחיר אותו מוכנים לשלם הרוכשים. אך השאלה שעלולה להפוך את היוצרות היא מה יקרה כאשר יסתיימו תוכניות המחיר למשתכן והציבור השלם שלא זכה בהגרלות או לא היה זכאי להשתתף בהם, יגלה כי רוב הדירות ששווקו בארץ נעשו לטובת התוכניות הללו. או אז שוק הנדל"ן יעמוד בפני ביקוש של ציבור שלם ומחסור גדול יותר בדירות חדשות.

לפרויקטים באזור חיפה והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

עלייתה של חיפה
הערים אשר ממשיכות להוביל את הביקושים הן ת"א, ירושלים וחיפה כאשר חיפה היא הנהנית הגדולה ממיעוט היצע הדירות בת"א וירושליים וזוכה לעניין רב בקרב הישראלים שמחפשים דירות גדולות בעלויות נמוכות לעומת המחירים הגבוהים. הביקוש למטרופולין חיפה עומד היום על למעלה מ-20%. יותר משפחות צעירות מחפשות לרכוש דירה באזור, בשעה שחלקם של הצעירים החיפאיים ירד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט חדרה עיר ימים באתר BankNadlan לחצו כאן

תוכניות עיריית חיפה
המחירים בחיפה עדיין נמוכים משמעותית, וכיום אפשר למצוא בעיר דירות במחירים שהם רבע מאלה של תל אביב. כיום ישנן שתי שכונות אטרקטיביות להשקעה- קרית אליעזר והדר הכרמל. לפני כשנה, עיריית חיפה הוציאה לדרך את התוכנית לפנות את אצטדיון העירוני הישן, קרית אליעזר ולהקים במקומו מתחם של 500 יחידות דיור. המהלך הוא חלק מתוכנית רחבה יותר של העירייה לדחוף את השכונה, שבה עדיין אפשר למצוא דירות 2.5–3 חדרים ב–400 אלף שקל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות