חפש ב:

חדרה - השקעת העתיד?

האם חדרה היא ההשקעה החמה של התקופה? מצד אחד עיר חוף, מצד שני ירוק שאינו נגמר, ומצד שלישי, רק חצי שעה מת"א. אז נראה שאין הרבה מה להפסיד.

אורון איצקוביץ'|27.8.2015|10:55|5231 צפיות
שוק הנדל"ן בישראל ממשיך הולך וצובר עוד הצלחות ותשואות גבוהות. גוש דן עדיין מוביל בביקוש הבנייה והפרויקטים, אך מפעם לפעם צומחת לה עוד אטרקציה שלא מאכזבת. ונראה שהפעם הגיע תורה של חדרה.

לדירות חדשות באזור השרון באתר Banknadlan לחצו כאן


גם מיקום ירוק לטיולים

מיקום
כשבודקים אותה לעומק, נראה שלחדרה יש את כל הפוטנציאל להצליח. תחילה היא נמצא בין שני אזורים שקיבלו תנופה משמעותית בפיתוח: אזור השרון אשר מקבל אליו את כל מאוכזבי ת"א אשר רוצים לקבל את תחושת הקהילה, הירוק ולגדל את ילדיהם בסביבה פחות לוחצת. ומהצד השני את אנשי חיפה אשר מעוניינים להתקרב מעט לת"א ולגור בעיר קטנה יותר ועם מעט יותר שקט. תוסיפו לה את תחנת הרכבת שמקצרת כל נסיעה ותקבלו עיר חוף במיקום הכי חם (וזול) בשוק היום.

לדירות חדשות בחדרה באתר Banknadlan לחצו כאן

תשואה
נתוני המיקום של העיר הופכים את התשואה של הנכסים בה למשתלמים ביותר. קניית דירה או שטח בחדרה היא זולה ומאפשרת תשואה גבוהה משום שהתשלום יסתיים מהר יותר והרווח רק יימשך. הצלחה בהשקעה עכשיו היא רק עניין שלזמן משום שפרויקטים רבים של מרכזים מסחריים, שיציעו תעסוקה, ודירות יוקרה למגורים, כמו פארק חדרה ופרויקט עין הים, נבנים עכשיו בעיר. כל זה, ימשוך לעיר ציבור רב שירצה לנצל את ההזדמנות החדשה לדירות יוקרה הקרובות לת"א וחיפה.


וגם חוף ליהנות עם הילדים 

לסיכום, במדינה שבה מחירי הנדל"ן עולים באופן קבוע, השנים הקרובות לא יספקו שינוי משמעותי כך שזה הזמן להקיע בעיר חוף שתספק לכם קירבה גם לצפון וגם למרכז, דירות יוקרה חדשות במכירים שתוכלו לעמוד בהם והכי חשוב, טבע ירוק וחוף ים להינות ממנו.


 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות