חפש ב:

האם החברות הזרות יורידו את מחירי הדיור?

הממשלה פועלת להוסיף חברות זרות לשוק הבנייה כדי שאלה ייצרו תחרות וכך ירדו מחירי הדיור. אך האם הסיסמא שהתאימה לשוק הסלולר והתעופה מתאימה לענף הבנייה הישראלי.

צוות בנק נדל"ן|9.5.2016|16:43|1631 צפיות

בממשלת נתניהו הרביעית מנסים לפתור את משבר הדיור בכמה דרכים מעניינות שרק העתיד יראה לנו אם הצליחו. אחד הרעיונות של אנשי משרד השיכון הוא להוסיףך חברות בנייה זרות. המטרה המקורית של הוספת חברות הבנייה הזרות היא על מנת להגדיל את מכסת העובדים הזרים אשר עובדים כיום בישראל, ועומד על 7,000 עובדים, לכמות עובדים של 13 אלף. הסיבה לכך נוצרה כאשר כשלה הממשלה לגבש הסכם עם ממשלת סין להבאת 20 אלף עובדים זרים נוספים בשל הדרישה של הסינים שהעובדים לא יעבדו מעבר לגבולות הקו הירוק.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BnakNadlan לחצו כאן



החברות הזרות יתפקדו כקבלני משנה
בעקבות התגובות בענף הבנייה הישראלי וההתנגדויות הרבות למהלך, הסבירו במשרד השיכון שחברות הבנייה הזרות יהיו רק קבלני משנה, על מנת שלא יפגעו בחברות הבנייה הישראליות ולמעשה ייתרונם העיקרי יהיה בהבאת כוח אדם נוסף שמאוגד תחת קורת גג אחת לעומת החברות הישראליות שפועלות המעסיקות עובדים זרים או פלסטינים ממקורות שונים, שקשה יותר להסתמך עליהם. אך בכל זאת הדגישו במשרד השיכון כי עודף החברות יוביל להורדת עלויות בשל התחרות שתיווצר בשוק.

לפרויקטים במרכז הארץ באתר BankNadlan לחצו כאן

יימלזר הטורקית כבר עובדת בישראל קרוב ל-20 שנה
בישראל כבר יש חברה טורקית המתפקדת כקבלן משנה והיא פועלת קרוב ל-20 שנה. "יילמזלר" חתומה על פרויקטים רבים, בהם מגדל שרונה “המסובב” של עזריאלי אשר נבנה בימים אלה, פרויקט הולילנד בירושלים ומגדלי YOO בפארק צמרת בתל אביב. החברה מתמחה בהקמת שלדי הבניין ויכולה לעבוד על 15 פרויקטים במקביל. אך העובדה בשטח היא שיימלזר נחשבת חברה יקרה יותר מהחברות הישראליות ומחיריה גבוהים בכ-20 עד 40 אחוזים. את הטענה הזו עודפים נציגי החברה בכך שהם מסיימים את הפרויקטים במהירות גבוהה יותר מהחברות הישראליות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עדיין ישנה הגבלה של עובדים זרים
המתנגדים ממשיכים בשלהם בדרישה שגם החברות הישראליות מסוגלות לבנות בקצב בנייה הדרוש כדי לזרז את התהליכים, אך הדבר מתעכב בשל העובדה שאין להם מספיק עובדים זרים. העיכובים הפוליטיים, לטענתם, עלול לגרום לפשיטת רגל של חברות ישראליות. כמו-כן מדובר בתוספת כוח אדם זר של עד 6,000 עובדים ונתון זה אינו מספיק, גם עבור החברות הזרות על מנת לזרז את תהליכי הבנייה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות