חפש ב:

היוקרה נמצאת דווקא ברעננה

פרויקט ONE ברעננה מציג דירות יוקרה מסוג אחר ומתחרה בפרויקטים היוקרטיים ביותר המוצעים גם באזור המרכז. הפעם מדובר בפרויקט המתאים לאוכלוסייה אמידה אשר מבקשת להתרחק מהרעש התל-אביבי.

צוות בנק נדל"ן|4.5.2016|18:24|2276 צפיות

פרויקט One, הוא אחד הפרויקטים החזקים ביותר שידעו ברעננה אשר מציע לדייריו חווית מגורים חדשה, מוקפדת ומפנקת בלב ליבה של רעננה. יתרונותיו של פרויקט ONE מתחילים עוד ממיקומו האסטרטגי ברחוב מכבי אשר נחשב למבוקש מאוד בעיר ויתר על זאת, הנכס נמצא בנקודה הגבוהה ביותר ברחוב, כך שדייריו יוכלו להינות מנוף ייחודי לעיר, פרטיות רבה ועדיין לנצל את הנגישות המלאה של כל מוקדי הבילוי, הפנאי והשירותים הקהילתיים בעיר.

לעמוד הפרויקט ONE דירות בוטיק ברעננה באתר BankNadlan לחצו כאן



אדריכלות מתקדמת
מבחינה אדריכלית פרויקט הבוטיק ברעננה תוכנן במטרה לתת לדיירי המתחם איכות חיים מהרמות הגבוהות ביתר. המתחם כולו יכלול 4 בניינים נמוכי קומה אשר יוצרים יחדיו קומפלקס מגורים מגובש וחכם, אשר נהנה משפה עיצובית ראשונה מסוגה ברעננה ותפיסת חיים ירוקה שתבסס כולו על תקן ירוק המציע לדייריו שדרוג אמיתי בכל האספקטים הסביבתיים, תוך דאגה לניצול מירבי של אור השמש, כיווני אוויר לחיסכון במזגן ושמירה על חומרי בנייה ירוקים ומרחבים ירוקים המתפרסים בין הבניינים.

לפרויקטים נוספים ברעננה באתר BankNadlan לחצו כאן

חווית מגורים אקסקלוסיבית
כפרויקט היוקרתי של רעננה, המפרט הטכני בפרויקט One גבוה במיוחד. המבוסס על תכנון קפדני, איכות בנייה ללא פשרות, סטנדרטים גבוהים, עיצוב ארכיטקטוני מרשים ומגורים בסגנון חיים מתקדם המשלב איכות ונוחות ומציע לדייריו ליהנות ממוצר מוגמר ומגוון רחב במיוחד בסוגי הדירות החל מדירות גן, מיני פנטהאוזים ועד לפנטהאוזים ודופלקסים המאפשרים לכל הדיירים לבחור את סגנון המגורים המתאים ביותר עבורו.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מחירי הדירות ברעננה
מחירי הדירות ברעננה נעים בין 2 -ל2.5 מיליון ש"ח בממוצע. המחירים הגבוהים באמת מגיעים כאשר מחפשים נכסים צמודי קרקע ואז המחירים נעים בין 3.5 - 5 מיליון ש"ח, תלוי באיכות הבית. כמו-כן, רעננה, כמו יתר ערי השרון, הפכה לשיאנית בתחום התמ"א 38, כשרוב המבנים בעיר כבר נמצאים בתהליכי שיפוץ מתקדמים ומתקרבים לסופם. בפרויקט המדובר מחירי הדירות שעוד נשארו לרכישה נעים החל 4,750,000 ש"ח לדירות 4 ו-5 חדרים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות