חפש ב:

בירושלים מכינים את יריד הדירות הבא

שכונת סנסן במרכז היישוב צור הדסה שליד ירושלים, היא חדשה יחסית ונמצאת בעיצומה של תנופת בנייה. מעבר למרחבים הירוקים, שמורות הטבע ומעיינות שבהם תוכלו לטייל, תוכלו למצוא בה גם חוות סוסים, מרכז למוזיקה ומוסדות חינוך.

צוות בנק נדל"ן|4.5.2016|15:38|1987 צפיות

היישוב צור הדסה נחשב לאחד מהיישובים האיכותיים באזור ירושלים ולמעשה הוא היישוב הגדול במועצה האזורית מטה יהודה. תוכלו למצוא בוא איכות חיים באווירה כפרית וחיי חברה עשירים במרחק פסיעה מהבירה, ושכונת סנסן היא אחת מהשכונות החדשות ביישוב. מבחינה גיאוגרפית היישוב סמוך יותר לבית שמש, אך הזיקה העיקרית של תושביו היא לירושלים אשר נמצאת ממש מעבר להר ובשנים האחרונות צור הדסה נמצאת בעיצומה של תנופת בנייה כשבשנים הקרובות מתוכננות להיבנות בה מאות יחידות דיור ונבדקת האפשרות לצרף אותה מבחינה מוניציפלית כשכונה חדשה בירושלים

לעמוד יריד הדירות בצור הדסה באתר BankNadlan לחצו כאן



האוכלוסייה ברובה חילונית
אופי המגורים בשכונה מאופיין בעיקר בבנייה צמודת קרקע של בתים דו-משפחתיים על מגרשים בשטח של כ-250 מ"ר. בשכונה מתגוררים כיום כ-7,500 תושבים, כשבשנים הבאות מתוכנננת צור הדסה להכפיל את כמות תושביה. אופי האוכלוסייה מדורגת לרוב כמשפחות צעירות עם ילדים בגילאי היסודי ובני נוער, אשר נחשבת ברובה חילונית וחיים בה גם מסורתיים ודתיים.

לפרויקטים נוספים בירושלים והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקט נופי סנסן 
פרויקט נופי סנסן ממוקם בצידה המזרחי של צור הדסה, כפסע מעל שמורת סנסן היפיפייה ומעל נחל סנסן. הקרבה לטבע מעניקה לכל דירה בפרויקט את מרחבי הנוף של הרי ירושלים, את השקט, את האוויר הצלול והמרחב הפנימי. מהדירה שלכם בנופי סנסן תוכלו לצעוד ברגל אל הוואדי, להריח את ריח הגשם הראשון לפני כולם ולראות רק ירוק בעיניים. סוגי הדירות מתחלקים מ3 ועד 6 חדרים ממגוון של דירות גן, פנטהואזים, דופלקסים וצמודי קרקע החל מ-1.4 מיליון ש"ח. יריד הדירות צפוי להתרחש בשיעשי הקרוב 6.5.16.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מקומות תעסוקה ופנאי
מבחינת תעסוקה ומקומות בילוי ופנאי, מרבית תושבי היישוב מועסקים בירושלים ומעטים מהם מועסקים בבתי הספר, בתיכון ובגנים המקומיים של היישוב. היישוב ממוקם במרחק נסיעה לא רב לעיר בית שמש, אשר מציעה מספר אזורי תעסוקה נוספים המספקים מקורות הכנסה. מעבר למקומות הבילוי העירוניים, בסביבת צו הדסה ישנם פארקים ושמורות טבע רבים אשר הפכו את היישוב למוקד תיירות מבוקש בישראל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות