חפש ב:

אין סיבה לחשוש מקבוצות רכישה

פשיטת הרגל של ענבל אור יצרה אפקט הפוגע בכל קבוצות הרכישה באשר הן וכעת נדמה שאנשים חוששים להצטרף לפרויקטים שכאלה. אך האם באמת יש סיבה לחשוש מכל קבוצות הרכישה?

צוות בנק נדל"ן|3.5.2016|12:46|1459 צפיות

לפעמים נדמה כי הישראלים נותנים את דעתם יתר על המידה בכל פעם שמתרחש סיפור חדש. לטרדנים החולפים ישנם אםקטים חזקים על הישראלים לטוב ולרע, אך הבעיה העיקרית היא לא אצל החברות, אלא אצל לקוחות שמבצעים עסקה ללא חשבון נפש אמיתי ונכנעים ללחצים כלשהם אשר גורמים להם לבצע עסקה ללא כל ביטחון כלכלי או על סמך לחיצת יד או מוניטין. הפעם זו ענבל אור שבפגעה בענף קבוצות הרכישה, אך אין הדבר אומר שכל עסקה מול קבוצת רכישה מהווה בתוכה סיכון איום. רק צריך לזכור מקרים של פשיטת רגל כמו במגה, חברת אייס, חפציבה ועוד כדי להבין שקריסה של חברה אחת לא בהכרח אומרת משהו על הענף כולו.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



חברה בע"מ מול משקיע פרטי
נתחיל בהבהרה חשובה. כולנו מקרים את כותרות החברות והסיומת המוכרת בע"מ. ראשי התיבות הללו למעשה הם קיצור של המונח "בעירבון מוגבל" והדבר מתכוון לכך שכל חברה הקיימת היום, מקבוצת רכישה, סוכנויות רכב ועד חנויות של מוצרי חשמל יכולות לפשוט רגל והלקוחות שלהם יאבדו את כספם. מעבר לכך, אין חברה חסינת הפסדים וצריך לזכור שבכל עסקה יש רמה של סיכון. לכן, חשוב להבין שגם דרך משקיעים פרטיים, גם מפורסמים ככל שיהיו, יש רמה של סיכון בהשקעה למרות כל ההבטחות שאתם שומעים עליהם בפרסומות.

לעמוד פרויקטים במרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

נורות אזהרה
במקרה של חברת או סיטי נדל"ן, היה אפשר לזהות כבר בתחילת הבדיקה, את נורות האזהרה הבולטות אשר היו קיימות בפרויקטים שלה הראשון וחשוב שבהם היה המהירות בה נדרשו הלקוחות המשקיעים לקבל החלטה. רוכשים רבים הסבירו כי האיצו בהם לחתום על העסקה עוד באותו היום בו הגיעו להכיר את הפרויקט ולהשתתף במכרז. אין שום סיבה בעולם לשים הון עתק מבלי לחשוב קודם על העסקה, לפחות 24 שעות. וויתור על איש מקצוע שיעבוד עבורכם, הינו פנס אדום נוסף וכמו שאיש לא ינסה להתקין בכוחות עצמו מערכת גז בבית, כך אין לאף אדם סיבה לבצע עסקות גדולות ללא ליווי וייעוץ. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אין הבדל בין עסקה מול קבוצת רכישה לקבלן או יזם ברגע שמנהלים אותה בצורה נכונה
בסופו של דבר, כשמדובר בחסכונות גדולים שנחסכו במשך שנים, נפילת הפרויקט עלולה להסב נזקים כלכליים כבדים ולכן, ברירה, אלא לפתוח את הכיס ולשלם לעורכי דין שילוו אתכם במהלך התהליך כולו. רק כך תוכלו לקבל ייעוץ משפטי נאות על החובות והזכויות שלכם. אסור לבצע כל עסקה לפי אמון מוחלט במערכת ובוודאי שאי אפשר להאשים את הלקוחות שהונו ע"י החברה, אך גם עליהם חלה אחראיות לכספים שלהם. ביצוע עסקהעל סמך לחיצת יד, מילה ומוניטין היא פרצה הקוראת לגנב ואנשים אשר חתמו על העסקה בגלל לחץ לא יכולים לבוא בתלונות לאף אדם חוץ מלעצמם. מכאן ולפחד מכל קבוצת רכישה הקיימת קיום זו טעות, ואין זה אומר שקבוצת רכישה רעה אחת, מצביעה אל הענף כולו. בפעם הבאה תבדקו היטב מול מי אתם עובדים, תחקרו, תחתמו רק על הסכמים ברורים ובקשו פקדונות ופיצויים במקרה שהפרויקט מתעכב וכך תוכלו להגן על עצמכם גם מול חברה קבלנית וגם מול קבוצת רכישה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות