חפש ב:

עשה ואל תעשה - כללים לרוכשי הדירה

מחפשים דירה בפעם הראשונה? מפחדים שחוסר הניסיון שלכם ישפיע לרעה על מחיר הדירה? במיוחד בשבילכם הכנו את עשרת הכללים לרוכש הדירה המתחיל

צוות בנק נדל"ן|26.4.2016|12:38|1745 צפיות

ישראלים רבים מגיעים ליום בו ברצונם לרכוש דירה עם הרבה חששות בשל משבר הדיור הגורם להם גם להתפשר על דירת חלומותיהם וגם להתמודד עם עליית מחירים בלתי נסבלת. לכן באתר בנק נדל"ן הכנו עבורכם כמה כללים שיעזרו לכל רוכש מתחיל להתמודד עם שלל השיקולים בתהליך. 

בצעו בדיקה כללית אודות הקבלן והחברה המבצעת
כשמדובר ברכישת דירה מקבלן, חשוב לבצע לגביו בדיקה מקיפה ולבדוק את הניסיון שצבר במהלך שנות עבודתו. איזה פרויקטים הוא כבר בנה, האם הדירות אוכלסו, האם החברה רשומה אצל רשם החברות ואם הקבלן רשום בפנקס הקבלנים בענף ובסיווג המתאים. למחמירים בבדיקות אפשר להוסיף גם בירור עם לקוחות קודמים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

עמידה בלוחות הזמנים
דיווחים אודות הלו"ז הצפוי של הפרויקט מספקים שקיפות מלאה, ולכן יש לוודא קבלת דיווח חודשי על לוחות הזמנים של הפרויקט. רק כך ניתן  להתרשם אם קבלן הביצוע יסיים את הפרויקט לפי הלו"ז שנקבע.



ליווי בנקאי ע"י מוסד פיננסי מוכר
לקבלנים וחברות בנייה בעלות ניסיון יש ליווי בנקאי ממוסד פיננסי מוכר. כך אפשר לוודא שהתשלומים נעשים באמצעות שוברים שהונפקו על ידי הבנק המלווה, ישירות לחשבון הליווי של הפרויקט והרוכשים מצדם יוכלו להרגשי שכספם מונח במקום בטוח ולא נעשה בו שימוש לרעה.

לעמוד הפרויקט הורוביץ' TLV באתר BankNadlan לחצו כאן

מהם התוכניות עבור סביבת המגורים
כשאתם בוחרים פרויקט בו אתם מעוניינים לגור, מומלץ לגשת לוועדה המקומית ולבדוק את התוכניות של השכונה. במידה ומדובר בשכונה חדשה, באזור ללא תשתיות, מדוסר בסיכון להסתמך רק על אנשי המכירות של הפרויקט בנוגע למידע על מוסדות הציבור.

לפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

בדיקה מדוקדקת של מפרט הדירה
עליכם לזכור כי שטח הדירה אינו מעיד בהכרח על איכותה. לכן, כדאי לוודא מראש את מפרט הדירה ולוודא כי התכנון הבסיסי מותאמים לצרכים שלכם ואם יש מגבלות תכנוניות במידה ותבקשו לבצע שינויים בדירה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

נהלו תקציב מסודר מול מעצבי הפנים
ישנם רוכשים אשר שוכרים את שירותם של מעצבי פנים ואדריכלים פרטיים, שמכתיבים שינויים רחבי היקף בדירה עוד בטרם נבנתה. ברוב המקרים יהיה מדובר בשינויים שיוסיפו עבור הרוכשים עשרות אלפי שקלים ויהיו חריגה מהתקציב המקורי. לכן, עבור כל שינוי שכזה נהלו דו-שיח עם המעצב בנוגע לתקציב אותו אתם מסוגלים להקצות לשינויים.

לעמוד הפרויקט ONE - דירות בוטיק ברעננה באתר BankNadlkan לחצו כאן

חתימה עלן חוזה לפי חוק המכר בלבד
עליכם בתור הרוכשים מוטלת האחראיות לוודא כי עסקת הנדל"ן  מתבצעת לפי חוק המכר על מנת שתוכלו להבטיח את כספיכם. לדוגמא, ישנו איסור על מוכר הדירה לקבל יותר מ-7 אחוזים ממחיר הדירה, אלא אם הוא מסר לרוכש ערבות בנקאית, ביטח עצמו מול חברות ביטוח מוכרת, שיעבד את הדירה, העביר על שמו את הבעלות או לבסוף, רשם הערת אזהרה על הדירה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות