חפש ב:

בית מול הים

רוב אזרחי ישראל חולמים על בית עם נוף לים ובמדינת החוף שלנו זה בהחלט אפשרי. אז מדוע כולנו חולמים על כך? ומה נצטרך לעשות כדי לזכות בדירה שכזו?

אורון איצקוביץ'|26.8.2015|12:1|4178 צפיות
מגורים מול לים, מזוהים היום עם איכות חיים גבוהה ומבוקשת מאוד בקרב רוב אזרחי ישראל. שלא תטעו, בעבר מגורים בקרבת הים לא נחשבו בהכרח דבר איכותי משום שרבים פחדו מחולדות שמגיעות עם ספינות בנמל ומטרד הלחות שאותו לא הכירו העולים החדשים הרחיק הרבה אנשים מלגור בסביבת הים. אך כיום המצב בהחלט שונה. הנה כמה מהסיבות שמגורים מול הים הם גם נוחים, אך גם משתלמים כלכלית.

נוף הטבע הוא דבר שמשפיע על האדם הממוצע, מבריזה קלה ביום חם, התעוררות וצפייה בזריחה, או ארוחה רומנטית אל מול השקיעה. האנרגיות שיוצר הטבע בגוף האדם בהחלט מורגשות וכך גם הים והאופק האינסופי משפיע עלינו וכמה מבטים שקטים יכולים להרגיע את העצבניים מאיתנו. 


"ואם תשאל מה הנתיב בים לי, ומה לי אצודד, הגידי לה: מנחת פלאים, הו אמא, לרך שיוולד."

האקלים הוא סיבה נוספת למעבר שכזה משום האוויר הגיע מהים הוא מהנקיים שיש, בייחוד בערים הגדולות ובקיבוצים ומושבים הקרובים לים, הדבר יכול לחסוך גם בהוצאות חשמל רבות כגון אור שיכנס לבית ולא ייחסם ע"י מגדל מגורים ורוחות הבריזה הקלות ביום קיץ חם שיכולות לעלים את הלחות המעיקה.

לקרבה לים יש גם משמעות חיובית לשעות הפנאי שכן תוכלו להגיע תוך דקות ספורות לחוף הים, המשמש כאטרקציה לבילוי משפחתי, פעילויות ספורט זוגיות ובקבוצות ואפילו העצמאים שבנינו יכולים להנות משחייה קלה וקריאת ספר. הקרבה לים תקל עליכם בהגעה לחופים, גם בימי הקיץ העמוסים.

לעמוד דירות עם נוף לים באתר Banknadlan לחצו כאן

הפחד הראשוני הקיים אצל כולנו במחשבה עם לקנות דירה עם נוף לים, או בקרבתו, הוא המחיר. רכישה שכזו היא השקעה רצינית וחייבים להיות בטוחים שתוכלו לעמוד בהתחייבויות שקבעתם לעצמכם. אבל, חשוב להבין שרכישה כזו תמיד תהיה משתלמת. הערך של דירה שכזו תמיד יישמר וככל שעובר הזמן, יעלה ובעתיד הקרוב אין שום צפי לירידת מחירים שכזו. התשואה של הדירה תהיה אומנם קטנה אבל הרווח מובטח. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות