חפש ב:

בעלי קרקעות בפרויקט חוף התכלת מתאגדים

בעלי הקרקעות בפרויקט חוף התכלת התכנסו יחדיו כדי לשמור על זכויותיהם לקראת האישורים הסופיים של הפרויקט בוועדות התכנון.

צוות בנק נדל"ן|26.4.2016|12:3|2607 צפיות

בהרצליה ממשיכים ההכנות לקראת פרויקט הענק "חוף התכלת" המקודם כחלק מתכנית הר/2200א' בהרצליה פיתוח מדרום למרינה. הפרויקט המתוכנן מיועד להציג כ-12 אלף דירות חדשות יחד עם אזורי מסחר ותעסוקה ומיועד לשנות את פניה של הרצליה בשנים הקרובות. לקראת התקדמות הפרויקט להפקדה להתנגדויות הציבור בוועדות התכנון בחודשים הקרובים, התכנסו בת"א בעלי הקרקעות על מנת להתכונן ליום ההפשרה ולוודא שיחד יוכלו לשמור על זכויותיהם לקראת חלוקת הקרקעות.

לעמוד הפרויקט חוף התכלת באתר BankNadlan לחצו כאן



הרצליה מקדמת בניית 10,000 דירות ליד הים
הקרקע ממוקמת בדרום מערב הרצליה. הפרויקט הינו חלק מתוכנית הר 2200א' אותה יוזמת ומקדמת עיריית הרצליה. התכנית משתרעת על פני 2,100 דונמים. במיקום המבוקש ביותר בישראל, על קו המים שבין הרצליה פיתוח לצפון תל אביב. במסגרת "פרויקט חוף התכלת" תיבנה בקו החוף שבין תל אביב והרצליה כ-10,000 יחידות דיור, 280 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וחמישה מלונות בשטח כולל של 25 אלף דונם. מרבית הקרקע מוחזקת בידי בעלים פרטיים, וכ-500 דונם מהשטח נמצאים בבעלות רשות מקרקעי ישראל. 

לעמוד הפרויקט תוכנית 3700 בת"א באתר BankNadlan לחצו כאן

השראה מתוכנית 3700 בתל-אביב
את הכנס בתל-אביב אירגנו בעלי משרד עוה"ד מרים דונין, שייצגו בעבר בעלי קרקעות רבים בתוכנית הסמוכה 3700 בתל-אביב, שכבר אושרה ונמצאת היום בשלב השני. תוכנית תא/3700 ממוקמת בצפון מערב תל-אביב-יפו (משדה דב בדרום ועד גבול הרצליה בצפון) ומשתרעת על שטח של כ-1,900 דונם. היא מיועדת לכלול בנייתן של 12 אלף יחידות דיור, שטחי מלונאות, שטחי תעסוקה ושטחי מסחר. התאגדות בעלי הקרקעות קמה כדי להראות לוועדות כי לא מדובר ביזמי נדל"ן אלא ברובה מאשנים פרטיים וזאת כדי למנוע אפשרות של פסילת התוכנית בוועדות התיכנון שרואות בעין רעה השתלטות של יזמי נדל"ן אשר מנצלים את הונם כדי להשתלט על קרקעות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

כוחה של התאגדות בעלי הקרקעות 
כוחה של התאגדות בעלי הקרקעות פועל כאשר ישנם התנגשויות בין בעלי קרקעות אשר מקבלים זכויות באותן חלקות ובאמצעות הסכם שיתוף מוקדם בין בעלי הקרקע, ניתן למנוע מצב בו בעלי הקרקע מוצאים את עצמם עם בעלים שאין להם מחויבות כלפיו, משום שגם אם פחות מ-1% מבעלי הזכויות מתנגדים, עלול להתפתח הליך פירוק שיתוף הזכויות שנמשך זמן רב בו גם בעלי הקרקע וגם יזמי הפרויקט כולו מאבדים זמן וכסף. מנגד החוק כיום נותן חשיבות לנושא ההתאגדות המוקדמת, ומחייב את העירייה להתחשב במי שהגיעו מאוגדים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות