חפש ב:

מהם שלושת היישובים שעתידים להכפיל את אוכלוסייתם

הביקוש האדיר לרכישת דירות בישראל הוביל ראשי ישובים רבים לשנות את פניהם ולאמץ אליהם תושבים חדשים בכמות שתכפיל את אוכלוסייתם.

צוות בנק נדל"ן|25.4.2016|14:55|1873 צפיות

תנופת הבנייה בישראל נמצאת כבר זמן רב בתהליכי בנייה מאסיבים ונראה כי יישובי וערי ישראל כולה פונות להתקדם אל עבר המאה ה-21 ולהתכונן ליום בו אוכלוסייתן תגדל עד הכפלת התושבים. גידול האוכלוסייה בישראל עומד כיום על1.5% בשנה, אך בקרב היישובים ניתן לראות שיעורי צמיחה שנתיים של 5% כך שעד שנת 2030 יכפילו את גודלם. בכתבה הבאה נדון בשלושה יישובים אשר עומדים מול שינוי  תודעתי זה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



חריש: 1,500 תושבים כיום מול תחזית לשנת 2030 ו-60,000 תושבים חדשים
העיר חריש קורמת עור וגידים. השנים הבאות צפויות להיות משמעותיות ביותר לתושבי העיר. לאחר מאביקם רבים של הציבור החר4די והחילוני הוחלטת ע"י ממשלת ישראל כי העיר החדשה תהיה חילונית בעיקרה וכבר היום ישנם פרויקטים לבניית 5,500 יחידות דיור חדשות כשהשלב הבא מציג 5,000 יחידות דיור נוספות. מחירי הדירות נחשבים לנוחים מאוד ומתאימים לזוגות צעירים ומשפחות בתחילת דרכן אשר עדיין מעוניינות להיות קשורות למרכז התעסוקתי ולהינות מרמת חיים גבוהה. מחיר הידרות הממוצע עבור דירת 4 חדרים עומד על כ- 1 מיליון ש"ח ו-1.2 מיליון ש"ח עבור דירות 5 חדרים, המספקים ירידת מחירים של כ-30 אחוזים לעומת העיר השכנה פרדס חנה.

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

גני תקווה: 16 אלף תושבים כיום מול תחזית לשנת 2030 ו-35 אלף תושבים חדשים
המיקום האסטרטגי של גני תקווה הפך בשנים האחרונות גלוי לכל הישראלי המחפשים להישאר באזור המרכז, ובעקבות הביקוש העצום לדירות בגוש דן, מומחי הנדל"ן צופים כי העיר הקטנה עומדת בפני שינוי מהותי בגודלה ובגודל האוכלוסייה שלה. הפיתוח בצפון היישוב הביא לקפיצה משמעותית בהתחלות הבנייה ולעלייה בביקושים. השכונה הצפונית החדשה, שרק חלקה הקטן אוכלס, כוללת כ-4,200 יח"ד בבניה רוויה, עם מגדלים של עד 26 קומות. במרכז השכונה מתוכנן מע"ר שיכלול כיכר עירונית ומרכז מסחרי פתוח על שטח של 9,000 מ"ר, כמו גם קרית חינוך חדשה. מחירי הנדל"ן כיום נמכרים בממוצע של 1.95 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים והעתיד צופה עליות מחירים גבוהות.

לעמוד הפרויקט עין שמש בגני תקווה באתר BankNadlan לחצו כאן

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

באר יעקב: 20 אלף תושבים כיום מול תחזית לשנת 2030 ו-80 אלף תושבים חדשים.
באר יעקוב עומדת בפני המהפכה הגדולה ביותר בקרב יישובי ישראל כאשר השינוי בצפי האוכלוסייה יהפוך את המושבה הוותיקה לעיר חדשה בישראל. הפיתוח האורבני חסר התקדים ביישוב ומיקומה האסטרטגי מדרום לראשון לציון הפל אותה לאבן שואבת עבור זוגות צעירים ומשפחות חדשות והיישוב נמצא בתהליכי הרחבה, הפשרת קרקעות ופרויקטים של התחדשות עירונית הכוללים פיתוח תשתיות. בנוסף עתיד לקום ביישוב הקניון הראשון אשר עתיד להיות הזדמנות גדולה עבור בעלי עסקים וחנויות הנמצאים כבר כיום ברחובות באר יעקב להתקדם. המחירים הממוצעים ביישוב עומדים על כ-1.6 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים ומדובר בהוזלה של 15 אחוזים ביחס לראשון לציון והסביבה.

לעמוד הפרויקט נחלה קרקע חקלאית בבאר יעקוב באתר BankNadlan לחצו כאן

לסיכום חשוב לציין כי יחד עם ההתווספות הגדולה של דירות חדשות ישנו גם סיכון, שכן ההצלחה הכלכלית של אותם יישובים אינה אמורה להתבסס על תוספת תושבים אלא על פריחה של שטחי מסחר ותעסוקה ושיפור התשתיות ועם אותם יישובים לא יפתחו אותם, תושבי הערים הללו יעמדו מול משבר תשתייתי חמור. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות