חפש ב:

מיהן המדינות המבטיחות ביותר בעולם הנדל"ן

ישראלים רבים שואלים את עצמן איך גם הם יוכלו להרוויח מחלון ההזדמנויות הקצוב הזה של עליות המחירים, לפני שגם התקציב שלהם לא יספיק להשקעה הבאה. לכן בכתבה הבאה נעבור על מספר מדינות עם הפוטנציאל הרווחי ביותר.

צוות בנק נדל"ן|21.4.2016|15:57|2619 צפיות

אחד הנושאים המרכזיים ביותר בתחום הנדל"ן הוא היכן כדאי להשקיע וכיצד אפשר לזהות את ההזדמנות הכלכלית הבאה מבלי לקחת יותר מדי סיכונים. לשם כך, צריך לזהות נכסים זולים, אבל לדעת לא להתפתות למידע מכשיל. ספרד לדוגמא, הינה מדינה הסובלת מכלכלה חלשה ולאוכלוסייה שלה אין כסף לרכישת נדל"ן. במבט ראשון ניתן לחשוב שזו הזדמנות כלכלית לרכוש נכסים במחירים זולים אך צריך לדעת שהשקעה במדינה ששקועה בחובות, בעלת כלכלה חלשה, ועם שלטון לא יציב מאוד לא חכמה. כאן אתם עלולים להיכנס למצב בו לא רק שלא תרוויחו, אלא גם תפסידו את השקעתכם, אבל גם תפסידו. לכן, כדי לבחור את המדינה בה אתם רוצים להשקיע את מיטב כספיכם, ישנם מספר כללים והגדרות שחשוב שתכירו ותקפידו ליישם אותם:

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



כלכלה חזקה
המדינה שתרצו להשקיע בה את מיטב חסכונותיכם חייבת להיות בעלת כלכלה חזקה, אשר לא נוטה ליפול במשברים עולמיים. ישנה חשיבות למטבע יציב, וניהול דמוקרטי תקין וחזק. אחרת, אתם עלולים להיות מופתעים ביום מן הימים כשהממשלה תתחלף והכעס הרב יגיע לכיוונם של כוחות זרים, כמוכם שמשפיעים על הכלכלה.

לפרויקטים להשקעה בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

כוח קנייה מקומי
שימו לב כי המדינה בה אתם משקיעים זוכה למספר אחוזים גבוהה של משקיעים מקומיים. אין תחליף לידע של תושבי המקום כדי לדעת אם השקעת נדל"ן במדינה משתלמת, אחרת המקומיים לא היו עושים זאת. כוח קנייה מקומי מבטיח יציבות של הכלכלה והנכסים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פחות נכסים יותר רווחים
במדינה בה אתם משקיעים, אין צרוך לוודא שיש הרבה שטחים לפיתוח של נכסים דומים. ההיפך הוא הנכון ונפח שוק פוטנציאלי קטן באופן מהימן מגן על השקעתכם והופך אותה למיוחדת בשוק הנדל"ני.

לפרויקטים להשקעה בגרמניה באתר BankNadlan לחצו כאן

שוק ללא עבר, אין לו עתיד
לרוב, כשתבקשו להשקיע במדינה זרה, לא תדעו את ההיסטוריה הענפה של המדינה ובטח שלא תכירו את שוק הנדל"ן שלה, וכיצד הוא השתנה בשנים האחרונות. לכן חשוב שתלמדו ותכירו כיצד פעל שוק הנדל"ן בשש עד שבע השנים שחלפו, בעיקר מאז המשבר העולמי של 2008. הידע שתצברו יעזור לכם להחליט האם יש עתיד להשקעה שלכם.

הקפידו להתייעץ עם עורך דין 
שלא תטעו, אפשרי להשקיע בנדל"ן על בסיס ידע אישי ונקיטת כל הצעדים והבדיקות הנדרשים. ועם זאת, מומלץ להיוועץ עם עורך דין מקרקעין מקצועי אשר יבחן את הנושא בקפידה ושיספק את הערך המוסף לו אתם זקוקים.

עורך דין לענייני מקרקעין המתמחה בנדל"ן בחו"ל יוכל לבחון את הנכס בקפידה על-ידי בקשת כל הטפסים הנדרשים, בחינת האזור והפיתוחים הסביבתיים, מצב סוציו אקונומי ועוד מגוון רחב של פרמטרים לרבות יצירת חוזה המכר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות