חפש ב:

שכונות העתיד של מדינת ישראל

הישראלים אוהבים מציאות. אין ספק שאין אדם שלא היה שמח לקנות דירה זולה ולראות שכבר אחרי שנה מכירה מרקיע שחקים. לכן, בכתבה הבאה נבחן מספר שכונות בישראל שהעתיד צופה להן עליות מחירים.

צוות בנק נדל"ן|21.4.2016|14:39|1773 צפיות

תל־אביב - נווה שאנן והתחנה המרכזית הישנה 
תוכנית המתאר העירונית שאושרה שמה דגש מיוחד על פיתוח מזרח העיר, ומתארת גל של בנייה חדשה שם בשנים הבאות. פרויקט הדגל של העירייה הוא פינוי נווה שאנן והתחנה המרכזית הישנה ומדובר באחד המכרזים הגדולים בתל־אביב בשנים האחרונות. במתחם 1,000 דירות, 60% מהן בגודל ממוצע של 80 מ"ר, 20% דירות קטנות ו־20% דירות גדולות. בנוסף, מצטרפים לאזור עשרות פרויקטים כגון הורוביץ' TLV ואחרים שיכללו מאות יחידות דיור.

לעמוד הפרויקט הורוביץ TLV באתר BankNadlan לחצו כאן



בת־ים - פארק הים
שכונת פארק הים היא עתודת הקרקע האחרונה שנשארה בתחום שיפוטה של העיר בת יםוהיא צפויה לשלב בין אזורי מגורים בקו החוף, מרכזי בילוי ומסחר, מלונאות ושמורת טבע כשעפ"י התכנון, השכונה תכלול כעשרת אלפים יחידות דיור. קרבתה של בת־ים לתל־אביב, שיפור הנגישות אליה בזכות הקמתה של הרכבת הקלה, רצועת החוף הייחודית שלה והשינוי באופיה של העיר, הופכים את בת־ים למקום מבוקש בשנים הבאות לבוא.

לעמוד הפרויקט דניאל 30 בבת ים באתר BankNadlan לחצו כאן

רמת־השרון - מתחם מורשה
בשנים הקרובות צפויות להיבנות כ־2,500 דירות חדשות בשכונה במקום בנייני שיכון שייהרסו. חלק מהפרויקטים הרבים כבר נמצאים בשלבי הבניה. כך למשל, פרויקט פינוי־בינוי גדול "רמות השרון" של קבוצת יובלים, יקים 4 מגדלים חדשים (בני 23-26 קומות) אשר יכילו 588 דירות חדשות. הפרויקט יכלול מתקנים שונים וייחודיים לרווחת הדיירים, גינה רחבת ידיים ויאופיין בסטנדרט בנייה גבוה, המתאים לדירות איכותיות. הדיירים שמפנים דירות 3 ו־4 חדרים בשטח של כ־60 מ"ר, צפויים לקבל דירות חדשות בנות 4 ו־5 חדרים עם מרפסות,כשמחיר הדירות הממוצע עומד על כ-2.2. מיליון ש"ח.

לעמוד הפרויקט רמות שרון באתר BankNadlan לחצו כאן

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

ראשון־לציון - שכונת האירוס
השכונה הוותיקה ששמה הקודם היה גן נחום, נמצאת על גבול נס־ציונה וכביש 431 המחבר את העיר ממזרח למערב ועד לאיילון. מלבד שינוי שמה, השכונה החדשה תזכה לתוספת של 1,200 דירות חדשות והקירבה לקניון עזיראלי החדש, המוקם בימים אלה, הופכים את השכונה לכדאית מאוד עבור משפחות צעירות אשר מחפשות ליהנות מיתרונות של מקום אינטימי שעדיין נמצא קרוב למרכז העניינים. מחירי דירות 4 חדרים בסביבת השכונה כבר חצו את ה־1.9 מיליון ש"ח, אך בקירבת השכונה מתוכנן לקום פרויקט מחיר למשתכן שמחיריו הזולים הם אופציה להשקעה רווחית ביותר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות