חפש ב:

איפה תוכלו לגור ליד המרינה ועם נוף משגע לים?

המרכיב החשוב ביותר בכל הנוגע להשקעות נדל"ן חכמות הוא המיקום ולמשקיעי הנדל"ן הפרטיים בישראל אין ספק שאין מיקום טוב יותר מהקרקע על חוף ימה של הרצליה.

צוות בנק נדל"ן|21.4.2016|13:4|1786 צפיות

על רקע מחירי הנדל"ן המזנקים,עתודות הקרקע המצומצמות, כיום אין ספק שההזדמנויות האיכותיות להשקעות הנדל"ן בישראל הולכות ומתמעטות ובמיוחד במיקומים אטרקטיביים במרכז הארץ ובסמוך לחוף הים. אלו מאיתנו החולמים לגור בפרויקט יוקרתי מול הנוף הפתוח של הים, ולהרגיש את הבריזה בכל ערב מול השקיעה, ישנן כמה אופציות להשקעה כמו עיר ימים בנתניה, המרינה הכחולה באשדוד, החוף הלבן בחדרה. אך אף אחד מהם לא נמצא היישר במרכזה של הארץ, חוץ משני פרוייקטים אחרונים הקיימים בהרצליה ובת"א.

חוף התכלת - השקעה חכמה והגשמת חלום
למשקיעים חכמים, ישנה אפשרות כמעט אחרונה לרכוש קרקע מול חופי המרכז. מתחם "חוף התכלת", הממוקם בין המרינה של הרצליה למלון מנדרין בצפון תל אביב, נחשב לעתודה הקרקעית הגדולה ביותר בהרצליה. הקרקע ממוקמת בדרום מערב הרצליה. הפרויקט הינו חלק מתוכנית הר 2200א' אותה יוזמת ומקדמת עיריית הרצליה. התכנית משתרעת על פני 2,100 דונמים. במיקום המבוקש ביותר בישראל, על קו המים שבין הרצליה פיתוח לצפון תל אביב. המיקום האסטרטגי של חוף התכלת, יחד עם גישה נוחה למחלף גלילות ולכבישים הראשיים הופכים את המתחם להשקעת נדל"ן מהטובות והאיכותיות בישראל.



אדמה מול הים - אחת משתי רצועות החוף האחרונות
תוכנית 3700 להקמת רובע חדש בצפון מערב העיר על כ- 2000 דונם בין אזורי חן, sea&sun והגוש הגדול אושרה. התוכנית מייעדת את השטח לבניית שכונת מגורים שתכלול כ- 12,000 יח"ד וייעודים נוספים כגון מלונאות, תעסוקה, מסחר ופארק חופי. בשלוש השנים האחרונות עלה ערך הקרקע במתחם 3700 בכ-300 אחוזים והוא עולה ככל שמועד הבניה מתקרב. מחירה של יחידת קרקע במתחם נע בימים אלה סביב 1.2 -1.3 מיליון ש"ח, אם כי עדיין ניתן לרכוש יחידות במחיר של כ-950 מיליון שקלים, דרך חברת K-GROUP.



זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

תוכנית שדה דב\מסלולים
פרוייקט שדה דב , נחשב לפרוייקט הנדל”ן מספר אחת בישראל. גם משום שהוא מהווה את עתודת הקרקע האחרונה לבניה של ת”א, אבל גם ובמיוחד משום שהיזמים שמאחוריו הם מדינת ישראל ועיריית ת”א והמשמעות היא שיש אינטרס חד משמעי שלהן לקדם את התוכנית ועובדה זו פועלת לטובת המשקיעים. על פי התכניות הרעיונית החדשות יכלול המתחם בן 1,600 הדונמים, בנוסף לכ-16 אלף יחידות דיור, גם מרינה לכ-700 יאכטות ומלון צף עם גשר ליבשה, חוף רחצה של כ-500 מטרים ובו בריכת שחיה מלוחה, שורת מלונות, קניון גדול, מוסדות חינוך ומגדלי מגורים בגובה של כ-40 קומות לכיוון רחוב אבן גבירול, שיוארך אל תוך הפרויקט, וכן שטח ירוק לפארק.




אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות