חפש ב:

עוד לפני ליל הסדר - נפתחו הגרלות מחיר למשתכן

משרדי האוצר והשיכון פתחו היום שלוש הגרלות מחיר למשתכן ומחיר מטרה. אז הירשמו עכשיו ואולי תהיו חלק מהישראלים שיוכלו לזכות בדירה מוזלת.

צוות בנק נדל"ן|21.4.2016|12:32|1388 צפיות

ברוח החג הבא אלינו לטובה, נפתחה היום (חמישי), הגרלת חדשה של תוכניות מחיר מטרה בראש העין, המציגה 253 דירות חדשות מקבלן ומחר (שישי) תיפתח יפתחו הגרלות נוספות בראש העין ובקריית מוצקין. ההגרלה שנפתחה היום מציעה 253 דירות חדשות בשכונת פסגות אפק בראש העין. דירות 5 חדרים בגודל של 123 מ"ר צפויות להימכר בעלות של כ-1.2 מיליון ש"ח, לאחר הנחה של 300 אלף ש"ח בזכות תוכנית מטרה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



שכונת פסגות אפק בראש העין
השכונה ממוקמת על הגבעות המזרחיות בעיר, והיא אחת מהשכונות החדשות ביותר בעיר. מתוכננים להיבנות בה שטחי מסחר רבים בצירוף של שטחים ירוקים ומוסדות ציבור בהיקף נרחב, מרכז מסחרי עירוני, קאנטרי קלאב, מבנה העיריה החדש, שדרה ירוקה. הרחוב המרכזי העובר בשכונה ימשיך את רחוב שבזי, ובכניסה למתחם מתוכננת כיכר עם חזיתות מסחריות. מחר (שישי), בערב החג, תפתח הרשמה נוספת בעיר שבה יוגרלו 167 יחידות דיור.

לעמוד הפרויקט הורוביץ' TLV באתר BankNadlan לחצו כאן

מחיר למשתכן בקריית מוצקין
אל שתי ההגרלות הללו תצטרף הרשמה נוספת, הפעם במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן', תפתח מחר (שישי) בקריית מוצקין לרכישת 580 דירות חדשות. זהו הפרוייקט הגדול ביותר עד כה שהחל את שיווקו בתכנית הדגל של שר האוצר, משה כחלון. במסגרת הפרויקט המוזל, מחיר דירות 5 חדרים בשטח 120 מ"ר במתחם כורדני בקריית מוצקין, ימכרו בכ-920 אלף ש"ח, אשר ישקפו הנחה של כ-400 אלף ש"ח לעומת מחירי השוק. השכונה בנויה בסטנדרטים גבוהים ביותר והיא מכילה בתוכה מרחבים ירוקים וגנים ציבוריים גדולים, החי פארק, התיאטרון והקאנטרי ולמעשה נחשבת שכונת הדגל של קריית מוצקין.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מפרט הדירות וכיצד נרשמים
עפ"י תכניות מחיר מטרה ומחיר למשתכן, מפרט הדירות המוזלות כולל חניה, מחסן ומרפסת. בנוסף, מפרט הדירות קבוע מראש והרוכשים לא יוכלו לעשות שינויים טרם קבלת המפתח. את הדירות לא ניתן למכור במשך חמש שנים מיום האכלוס הצפוי. חשוב להזכיר שהמחיר המפורסם כולל בתוכו גם את המע"מ. אז אם אתם עונים על הקריטריונים של משפרי הדיור, השתדלו להירשם לכמה שיותר הגרלות ואולי המזל יאיר לכם פנים, בדיוק לפני חג הפסח. כל שעליכם לעשות על מנת להירשם להגרלות הוא להיכנס לאתר הבית של תוכנית מחיר למשתכן לאחר שהנפקת אישור זכאות דרך החברות מילגם, מ.ג.ע.ר או עמידר.
חג שמח

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות