חפש ב:

תחנת גלי צה"ל עוברת ללוד

תחנת הרדיו המיתולוגית גלי צה"ל תעבור למגרש חדש בלוד כחלק ממיזם ממשלתי שיחזק את העיר לוד. בנוסף, הגרלת מחיר למשתכן בעיר תאושר לתושבי העיר בלבד.

צוות בנק נדל"ן|20.4.2016|17:55|1871 צפיות

מהלך העתקת תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל ממקום מושבה הנוכחי ביפו למיקומה החדש בלוד אושר השבוע ע"י כל הגורמים הרלוונטיים. מועצת מקרקעי ישראל אישרה את הקצאת המגרש, ששטחו כ-4.5 דונם, למעבר ללוד. המגרש ישמש לבניית מבנה חדש לתחנה הצבאית כחלק מחיזוק העיר לוד וכמיזם חברתי לצד בניית אולפנים ממוגנים שיספקו רצף שידורי גם בעתות חירום.

לפרויקטים בעיר לוד באתר BankNadlan לחצו כאן



המעבר עצמו עלול להתבצע עוד זמן מה
מנהלי התחנה מברכים על התהליך המאפשר את התקדמות המעבר למשכן ההולם את צרכי התחנה וכי בכוונתם של אנשי התחנה ליצור חיבור וקשר לעיר לוד עם המעבר, שיתבטא בין השאר על ידי בניית מגורי החיילים בעיר ודרישה פיקודית למחויבות קהילתית של החיילים מול תושבי העיר. אם זאת, חשוב להזכיר כי החלטה זו מהווה את שלב הקצאת הקרקע בלבד והמעבר עצמו צפוי לקחת עוד זמן.

לעמוד הפרויקט ח-500 בחולון באתר BnakNadlan לחצו כאן

הקמת וועדה לפיצוי תושבי כפר שלם
מועצת מקרקעי ישראל מקדמת עוד מספק החלטות נוספות הנוגעות למספר נושאים משמעותיים נוספים כגון החלטה על מינויה ועדה אשר תדון בקריטריונים לפיצוי תושבי כפר שלם. הוועדה תכלול את אביגדור יצחקי, ראש מטה הדיור, אשר יטול את תפקיד יו"ר הועדה, מנכ"לית משרד הפנים ולבסוף מנכ"ל חברת הימנותא - חברת בת של קק"ל.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בחלק מההגרלות התוכנית למשתכן, הנרשמים להגרלה יהיו רק תושבי המקום
הבשורה האחרונה, והחשובה ביותר לתושבי לוד, היא ההחלטה של המועצה האזורית שהחליטה לשווק את תוכנית המחיר למשתכן הצפויה לקום בלוד לבני העיר בלבד יחד עם מועצות אזוריות רבות אשר מכילות בתוכן מספר יישובים וכך השליטה על זוכי הפרויקט שיותאמו לקהילה אליה הם מבקשים להתצטרף ובנוסף שיוכלו לחזק כך את תושבי הערים והמועצות המקומיות שסבלו במשך שנים מדימוי קהילתי נמוך וזו הזדמנות בשבילם לשפר את איכות החיים שלהם ולא רק להעביר תושבים חדשים בזמן שהשכונות הוותיקות ממשיכות לסבול מהזנחה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות