חפש ב:

מהם הגורמים המשפיעים ביותר על הדיירים בפרויקט התחדשות עירונית

בכתבה הבאה נדון בגורמים המשפיעים ביותר אצל הישראלים ולפי מה הם מחליטים לחתום על פרויקט התחדשות עירונית.

צוות בנק נדל"ן|20.4.2016|14:32|1268 צפיות

בשנים האחרונות אין ישראלי שלא מכיר את תופעת ההתחדשות העירונית. בין אם מדובר בפרויקט פינוי בינוי או תמ"א 38, ההתחדשות העירונית קמה לפתור מספר משברים אשר פקדו את שוק הנדל"ן הישראלי. תמ"א 38 הגיעה לחיינו כפעולה מקדימה לסכנות האפשריות מרעידת אדמה הצפויה לפקוד את מדינת ישראל בשנים הקרובות. המיקום של מדינת ישראל על השבר הסורי האפריקאי מבטיח שגם במאה ה-21 תפקדו את מדינת ישראל רעידת אדמה חזקה, שמתרחשת אחת לכ-150 שנה ונעדה כדי לחזק מבנים ישנים הנמצאים בסכנה הגדולה ביותר. פינוי בינוי נועד כדי לפתח את חיי אוכלוסייה המתגוררת באזור אשר הוזנח עם השנים וכעת יכול לאכלס כמות גדולה יותר של תושבים. בפרויקט שכזה מפנים את האוכלוסייה ומשכנים את הדיירים במגורים חלופיים עד שהדירות החדשות מוכנות. אך מהם הגורמים אשר משכנעים את הדיירים לחתום ולהצטרף לפרויקט שכזה?

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



הגורם מספר אחת - תוספת מ"ר לדירה
הגורם המשפיע ביותר על דייר לחתום על הסכם התחדשות עירונית הוא תוספת המ"ר לדירה החדשה, או המתחדשת. רוב הדיירים בפרויקטים השונים מסתכלים תחילה מה יהיה שטח ההרחבה אותה הם יקבלו ורק לאחר מכן הם בוחנים את יתר ההטבות שיוכלו לקבל מהיזם. נראה ששיקולים כגון חנייה, מעלית, מרפסת ואחרים נחשבים לתוספות משניות לדיירים. השינוי מגיע כשבוחנים את הפרויקטים במרכז, אז לדיירים יותר חשוב השיפורים המבוצעים בבניין עצמו ואם הם יקבלו חנייה, מעלית ועוד תוספות שישפרו את איכות חייהם.

לעמוד הפרויקט הורוביץ' תל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

גורם מספר 2 - הרקע והניסיון של היזם
הנתון המפתיע בבדיקות שנעשו הוא העבודה שהניסיון של היזם והרקע שלו הם רק הגורם השני בחשיבותו אשר משפיע על רוב הישראלים כשהם חותמים על פרויט התחדשות עירונית. נוצר שוק שלם שנושא התוספת של מ"ר בודד לדירה הוא זה שיכריע את גורל היזם שיוביל את הפרויקט והדבר עלול להחביא בתוכו יזמים ללא ניסיון אשר יודעים להציג מצג שווא ופרויקטים עלולים להתקע אחרי שכבר יצאו לדרך.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בת"א יש את המספר הרב ביותר של פרויקטים ואילו בפריפרייה כמעט ואין
באופן מפתיע העיר אשר זוכה למירב הפרויקטים בקרב שוק ההתחדשות העירונית היא דווקא ת"א אשר ברוב המקרים, הסכנה מרעידות אדמה הן גורמיים משניים אשר משפיעים על דיירי הבניינים לחתום על פרויקט שכזה ואילו הסיבה האמיתית לחתימה היא שדרוג רמת החיים של הדיירים. דווקא בערי הפריפרייה שנמצאים ממשל על השבר הסורי אפריקאי אין פרויקטים רבים שנעשים כדי למנוע נזק עתידי וצריך להבין מדוע הדבר קורה. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שבשביל שפרויקט שכזה יהיה רווחי גם עבור היזם, עליו להוסיף מספר רב של דירות על כל דירה שקיימת ובאזורי הפריפרייה אין די תושבים שיאכלסו את הפרויקטים ולכן אין התקדמות אמיתית בנושא.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות