חפש ב:

פארק הים - התקווה של בת ים

עיריית בת ים תולה הרבה תקוות בפרויקט הענק הקורם עור וגידים בתקופה האחרונה והוא בניית השכונה החדשה פארק ים אשר ישווקו בה בתי מלון, דירות מול הים ומתחמי תעסוקה ומסחר.

צוות בנק נדל"ן|20.4.2016|11:24|3492 צפיות

רצועת החוף של בת ים נמצאת בתקופה של בנייה מאסיבית שבמסגרתה נבנית שכונה החדשה הנקראת פארק ים אשר מתוכננת להכיל כ-4,000 יחידות דיור חדשות במגדלים ובניינים רבי קומות, בתי מלון חדשים אשר יכילו יותר מ-2,000 חדרי מלון ו-3 מיליון מ"ר של מסחר ותעסוקה. עיריית בת ים תולה הרבה תקוות בפרויקט הענק, רובע פארק הים, שכן רק הצלחה של פרויקט זה ימנע איחוד של העיר עם שכנותיה ויהיה מסוגל להציב מראה למה שיכול לקרות בעיר הפרברית והמנומנמת כיום.

לפרויקטים בעיר בת ים באתר BankNadlan לחצו כאן



התקווה הכלכלית של עיריית בת ים
עם שיווק הפרויקט, בעירייה מנסים למתג את בת ים מחדש כשמטרת העל היא להתחרות עם תל-אביב ברמת הדירות החוף שהן מסוגלות להציע והמחירים הסבירים שיעודדו תחרות ולטענתם יוזילו את מחירי הדיור במרכז. מחירי הדירות בבת ים ובתל-אביב יאלצו בשלב מסוים  להתיישר זו אם זו,ף בן אם מדובר באיחוד רשויות ובין אם מדובר בהתעוררות כלכלית של בת ים. כששוק הנדל"ן יבין את כוחה של בת ים ואת פוטנציאל הקירבה שלה לת"א  מחירי הדיור בבת ים יעלו ואילו בת"א יירדו.

לעמוד הפרויקט עדן טאוור באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקט עדן טאוור בפארק ים
אחד הפרויקטים הגדולים כיום בעתיד השכונה החדשה הוא פרויקט עדן טאוור - EDEN TOWER שייבנה ברובע פארק הים ומתוכנן לכלול מגדל מגורים בן 45 קומות ו-177 דירות. המגדל ימוקם בסמיכות לפארק עירוני וישתרע בין הדירות שייבנו בשכונה לבין החוף. חברת אלדר השקעות המשווקת את הפרויקט במתכונת של קבוצת רכישה, מציעה דירות 3 חדרים החל מ-1.439 מיליון ש"ח, דירות 4 חדרים החל מ-1.8 מיליון ש"ח ודירות 5 חדרים החל מ-2.4 מיליון ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מאבקי העירייה עם הערים השכנות
בת ים נמצאת זה זמן רב במאבקים שונים מול שכנותיה, ת"א חולון וראשל"צ הדורשות לספח את בת ים לת"א וכך לאזן את בגירעון בו מצויה העירייה ולא להוסיף שכונות מגורים לעיר אשר לא מסוגלת לתפקד כלכלית ולייצר תשתיות איכותיות. עיריית בת ים מנגד דורשת מהממשלה לאשר תקצוב מחדש של ערי גוש דן כך שערים חזקות יתרמו מכספת לערים מוחלשות ומבקשת לעצור פרויקטים למסחר ותעסוקה באותן ערים ולהעבירם לבת ים על מנת שזו לא תמשיך לאבד מערכה בקרב הציבור הישראלי וכך תייצר הגירה חיובית לעיר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות