חפש ב:

בברלין כבר מוכנים לבלום את עליות המחירים

החל מחודש אפריל הוחלו מגבלות חדשות על השכרות דירות נופש, אשר מושכרות לרוב לתיירים למשך תקופות זמן קצרות על מנת להגדיל את היצע הדירות לטובת התושבים המקומיים.

צוות בנק נדל"ן|19.4.2016|17:24|2456 צפיות

בעוד שמחירי הדירות בישראל ממשיכים לעלות, בברלין, שהחלה לסבול גם היא עליות מחירים, פועלים להסדרת תופעת דירות הנופש אשר משווקות בדר"כ לתיירים למשך תקופות זמן קצרות בכך מחלישות את היצע הדירות שיש בעיר וע"י כך עלולות לגרור עליות מחירים. בהתאחדות המלונות ביקשו להציג לשר הבינוי והשיכון, יואב גלנט,  את הנתונים הללו על מנת שגם בישראל תופעת דירות הנופש תיעצר. מדובר בהחלט בניסיון מסיבה אישית בלבד שכן בתי המלון סובלים בתקופה האחרונה מהתחרות שמציגות דירות הנופש, אבל בתקופה בה אנו נמצאים בה בישראל, פעולה זו מבורכת אם היא תגדיל את ההיצע בדירות למגורים באזור המרכז.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



20 אלף דירות נופש בישראל פוגעות בהגדלת ההיצע למגורים
בשנה החולפת זינקו מחירי הדירות ב-6 אחוזים עד ל-12 אחוזים בממוצע. מחירי השכירות עלו בצורה מתונה יותר, אך גם פה מדובר במגמה מדאיגה שכן כרגע עדיין לא רואים תשובה לחוסר ההיצע ולעליית המחירים בשנים הקרובות וזה מקשה על התושבים הישראלים לרכוש או להשכיר דירות באזורי הביקוש. אל בעיה זו הצטרפו כ-20 אלף דירות נופש אשר פוגעות בכמות ההיצע מול הביקוש ומדובר בעלייה של עשרות אחוזים כל שנה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

ממשלת ישראל מפספסת פתרון מהיר להגדלת ההיצע
כרגע ממשלת ישראל לא עוצרת את התופעה הזו כדי לא לפגוע בשוק החופשי, אך כאשר הדבר נעשה גם במדינות מערביות אחרות, ברור למדי כי בתקופת משבר זו אין ברירה אלא להגדיל את כמות ההיצע בכל דרך אפשרית. גם אם מדובר בפגיעה באחוזי ההכנסה של בעלי הנכסים שכן אין זה אומר שהם יאבדו את כל רווחיהם. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בכל ערי התיירות בעולם המערבי החלו להתמודד עם תופעת ה-AIRBNB
בחודשים האחרונים בחרו מדינות מערביות וערי תיירות רבות להגביל את תופעת ה-Airbnb בתחום שליטתן בשל מספר גורמים: עליית מחירי הנדל"ן לתושבים המקומיים הסובלים מחוסר היצע של דירות, אובדן של הכנסות ממיסים בעיקבות חוסר היכולת לעקוב אחר כל אתר בו מפורסמות הדירות, פגיעה בגורמי התיירות בשל תחרות בתנאים לא שוויוניים והקושי בפיקוח על איכות המוצר התיירותי. חשוב לציין כי גם בישראל השכרת דירות לתיירים אינה הליך חוקי, אלא שבשונה ממדינות אחרות, הרשויות בישראל בוחרות שלא לאכוף את החוק עקב חוסר תיקצוב וכוח אדם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות