חפש ב:

פלורנטין ומונטיפיורי מציגות את ת"א החדשה

את השינוי הגדול שעבר על תל אביב ב-15 השנים האחרונות, אפשר לראות בעיקר בשכונות כמו מונטיפיורי ופלורנטין, שביקור בהן, מסביר לכולם מדוע תל אביב היא העיר שתמיד מתחדשת.

צוות בנק נדל"ן|19.4.2016|14:12|2007 צפיות

פלורנטין ומונטיפיורי מציגות את השלבים המדוייקים שעוברים על תושבי העיר שמגיעים אליה רווקים צעירים, מתברגנים מעט ולאחר מכן מחפשים אורח חיים משפחתי יותר. תלוי אם אתם זוג צעיר שמחפש בעיקר לבלות, או משפחה צעירה בתחילת הדרך, אין מקום יותר מרגש לחיות בו מהעיר הלבנה, זו שכולם מדברים עליה, תל אביב. ב-15 השנים האחרונות, ת"א הפכה למדינה קטנה בפני עצמה המציגה כנראה את איך שישראל תוכננה ע"י מוביליה ואין ספק שהרצל היה נהנה לטייל ברחובותיה. 

לפרויקטים בתל אביב והמרכז באתר BankNadlan לחצו כאן



משבר הדיור קיים בעיקר בתל אביב וגוש דן
אבל, לצערינו אנו חיים במשבר דיור שהאחראים עליו כבר ממסמרים את מקומם בכסא ההנהגה כבר יותר מ-10 שנים וכיום ת"א הפכה להיות העיר היקרה, הצפופה והמבוקשת ביותר בישראל מבחינת מגורים. משבר הדיור שכולם מדברים עליו תקף בעיקר בגוש דן והביקוש למגורים במטרופולין היחידי בישראל שמסוגל לייצר מקומות עבודה, מעלה את המחירים ללא הפסקה. לכן, עם השנים נוצרו מהפכות קטנות שניזונו וגדלו ע"י התל אביבים הצעירים שתמיד ביקשו לגור בחלק הזול יותר של העיר ועם הזמן יכלו להתברג בשכונות החזקות יותר. כך גם במקרה של השכונות פלורנטין ומונטיפיורי.

לעמוד הפרויקט מדרחוב נווה שאנן בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

פלורנטין מפורסמת בחיי לילה תוססים
פלורנטין פונה לתל אביביים הרווקים, והרווקות מבין האוכלוסייה שכן, בעברה הלא כל-כך רחוק, אי שם בשנות ה-80 הייתה מעון לנרקומנים ומעוטי יכולת ועם השנים זכתה לעדנה ע"י תושבים צעירים שבחרו להתגורר בשכונה הזולה וע"י כך הפיחו בה חיים עד ימינו בה פלורנטין כבר הופכת להצלחה נדל"נית ואבן שואבת למבקרים רבים. דירת 3 חדרים מיד שנייה בשכונת פלורנטין עולה בממוצע כ-2.050 מיליון ש"ח. היא מרוחקת כ-5 דקות נסיעה ממחלף קיבוץ גלויות המוביל לנתיבי איילון ובמרחק של 20 דקות הליכה לתחנת רכבת ההגנה.  בפלורנטין פועלים כיום 3 מוסדות לימוד ועוד אחד שמסתיים להיבנות בחודשים הקרובים שהופכים את השכונה לאופצייה מוצלחת עבור משפחות צעירות שלא רוצות לוותר על המרכז וחיי הלילה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מוטיפיורי משלבת אווירה צעירה ועסקים רבים
שכונת מוטיפיורי, הינה שכונה אשר נחשבת ליותר ממוסדת מפלורנטין בעיקר משום שכשם שפלורנטין מלאה בחיי לילה, כך מוטיפיורי מלאה בבתי עסק חדשים, המעוניינים להיות קרובים ללב הפועם של מגדלי עזריאלי ושכונת שרונה היוקרתית. תושביה מחולקים לרוב למשפחות צעירות ומחצית מהן אקדמאים והיא נחשבת לשקטה יותר. דירת 3 חדרים מיד שנייה עולה בממוצע כ-2.070 מיליון ש"ח והיא ממוקמת באזור תחבורתי מפותח מאוד, הן מבחינת אוטובוסים, תחנת הרכבת "השלום" ובעוד מספר שנים היא תזכה גם לתחנת הרכבת הקלה שתחבר אותה אל העורק הראשי של גוש דן כולו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות