חפש ב:

כמה לקחים מפרשת ענבל אור

נורא קל ללכת שבי אחר פרסומים וסיסמאות של אנשי השיווק בקבוצות הרכישה. בכתבה הבאה נכיר לכם את לקחי הפרשה של ענבל אור ולמה אתם צריכים לשים לב.

צוות בנק נדל"ן|18.4.2016|17:50|2023 צפיות

הלקח העיקרי מסיפור ענבל אור הוא בעיקר שצריך להכיר עד הסוף את החוזה עליו אתם חותמים על מנת שתוכלו לדעת בדיוק על מה אתם חותמים ולאיזו קבוצה אתם מצטרפים. אומנם, הסיפור של ענבל אור עדיין לא נגמר, וכמעט שכל יום אנו רואים עוד טוויסט בעלילה לגבי מעבר הכספים ממקום אחד לשני. אם יש דבר אחד שניתן לקבוע הוא שכנראה יש לא מעט אנשים שרכישת זכות לדירה בשבילם לא מצריכה ערבויות מספקות מצד המשווק או העסקת שירותי עו"ד מומחה, שילווה את העסקה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



ישראלים רבים חיפשו דרך להוזיל את מחירי הדיור ופנו לקבוצות הרכישה
מאז 2008, קבוצות הרכישה פרחו בעקבות החיפוש המתמיד של הישראלים להוזיל את עלויות רכישת הדירה. הצעות קבוצות הרכישה תמיד קרצו לרוכשים, בעזרת הסברים פשוטים של הקבוצות אודות תחום הנדל"ן, העובדה שאין יזם בתמונה ולכן יש חיסכון בעלויות שיווק ורווח יזמי. החיסכון הזה הוביל ישראלים רבים להאמין בשיטה, מבלי לבדוק עד הסוף שהמחיר ההתחלתי אינו מובטח וברוב המקרים אינו המחיר הסופי.

לעמוד הפרויקט אמיר 14 בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן

העסקת עו"ד פרטי שידאג לזכויות שלכם ולא לזכויות קבוצת הרכישה
לכן, רגע לפני שאתם חותמים על הצ'ק של מאות אלפי השקלים, גם אתם צריכים לעשות את שיעורי הבית שלכם ולבדוק שתמורת התשלום שאתם נותנים, יזמי הפרויקט מקבלים הערת אזהרה, או שהסכום עובר במלואו לחשבון נאמנות המפוקח ע"י גורם שלישי. אם בשוק החופשי אתם רוכשים דירה מקבלן, לרוב תסתייעו בהדרכה של עו"ד מומחה משלכם בניסוח החוזה אשר מוודא כי ישנה הערת אזהרה הרשומה על שמו וכך גם צריך להיות הדבר בכניסה לקבוצת רכישה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

חברי הכנסת כבר זורקים הצעות חוק לכל עבר
כיום, בעקבות המשבר שגררה פרשת ענבל אור, אפשר לראות כבר מספר הצעות חוק של ח"כים זריזים (שנדמה והכינו בצד את אותם חוקים ליום שבו קבוצת רכישה כזו או אחרת תיפול. מדוע החוקים הללו לא יושמו קודם לכן?). אותם ח"כים דורשים בהצעות החוק שלהם להטיל רגולציה על הקבוצות ולמנוע ממקרה דומה לקרות שוב. חלק גדול מההצעות הללו פופוליסטיות בלבד וק\רובן לא יגיעו להצבעה ראשונה, אבל, בכל מקרה, חשוב לכל מי שמעוניין להיכנס לקבוצת רכישה, לדעת לאן הוא נכנס, להעסיק בעלי מקצוע ולדאוג שהכסף המשולם על זכות כל שהיא, לא ייעלם באיזה בור שחור.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות