חפש ב:

תוכנית בנייה למתקדמים

שר השיכון יואב גלנט מצגי שיטה חדשה לזירוז תהליכי הבנייה ושואף אותה מסין הנחשבת לסיאנית הבנייה המהירה בעולם. ייבוא פלדה במקום בטון, מכונות במקום פועלים, הרכבה במקום בנייה קונבנציונלית.

צוות בנק נדל"ן|18.4.2016|13:22|1577 צפיות

שר השיכון יואב גלנט מתכנן לייבא לישראל את שיטת הבנייה הסינית הכוללת שימושים ברכיבים מוכנים שיוצרו במפעל וכל שנותר לעשות לבצע באתר הבנייה הוא לחבר את היחידות זו לזו בהתאם להוראות. כך לדוגמא הצליחו לבנות בדרום מזרח סין מעטפת למגדל בן 15 קומות בשישה ימים בלבד. הפיילוט הראשון של התוכנית יחל בעפולה, באגף חדש בבית החולים "העמק", ואם יצליח יתפשט בשאר רחבי הארץ.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BnakNadlan לחצו כאן



שיטת בנייה חדשה מפלדה ולא מבטון
שיטת הבנייה החדשה היא שיטה שלא נוסתה בעבר בישראל ומודבר בפרויקט שבמידה ויצליח ישנה את ענף הבנייה. צרכי הבניין מורכבים למעשה מראש, במפעל ומובאים לשטח להרכבה, כמו בנייה של לגו. כך, תשתיות הברזל מוכנות מראש והבטון יצוק מבעוד מועד והלוחות כוללים את כל מרכיבי הבניין מהקירות, הרצפה והתקרה דרך משקעי החשמל והאינסטלציה ועד תשתית למזגן, כל אלה יהיו בנויים מראש ומוכנים להרכבה בלבד באתר הבנייה. שיטה זו זוכה להצלחה עצומה בסין ובניינים בגובה 30 קומות יכולים להיבנות ב־15 ימים בלבד.

לעמוד חברות בנייה באתר BankNadlan לחצו כאן

קיצור זמן הבנייה מ-30 חודשים ל-13 בלבד
התהליך עוד ארוך ובממשלה מודעים למציאות הישראלית היום ולחוסר העובדים שגם אמורים לתפעל את הבנייה החדשה הזו. שיטות הבנייה הישראליות נחשבות למיושנות בעולם המערבי ולכן אנו עומדים היום בלוחות זמנים של עד 30 חודשים לסיום בנייה של בניין בודד. המטרה החדשה של משרד השיכון היא להציג בניין מוכן בכ-13 חודשים בלבד. אך הבעיה המרכזית היא לחדש את תעשיית הבנייה בארץ וללמד את עובדי ענף הבנייה את השיטה החדשה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בענף הבנייה ואיגוד הקבלנים חוששים מהתהליך
כיום מצד איגוד הקבלנים וענף הבנייה ישנה התנגדות למהלך בשל חוסר הידיעה עם הדבר יתקבל בארץ. כדי לקדם את שינוי התעשייה צריך להביא עשרות אלפי עובדים זרים שיקדמו את התוכניות החדשות עד שהעובדים הקיימים יקבלו את הניסיון הדרוש כדי לעבוד בשיטה החדשה. כמו-כן לרוב הקבלנים והמנדסים בישראל אין את הידע או הניסיון הדרוש כדי לפקח על הפרויקטים הללו. גלנט מצידו מציע לתמרץ קבלנים לבנות בשיטות בנייה מתועשות על ידי מתן מענק כספי בגובה 20 אלף שקל לכל יחידת דיור שתיבנה על פי הכללים והתנאים של בנייה מתועשת. כמו-גן ממשלת ישראל פועלת לקדם הבאה של חברות בנייה זרות שיתפקדו כקבלני משנה לקבלנים הישראלים כדי שאלה יוכלו להעביר את הניסיון הדרוש להתפתח בבנייה החדשה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות