חפש ב:

השוואת הערים הגדולה

בהמשך לכתבה הקודמת בנושא, בחרנו לבחון איתכם יחדיו ערים שכנות נוספות ולבצע סקר שוק שבתקווה יוכל לעזור לכם בחיפושים או בהחלטות היכן לחפש את הדירה הבאה שלכם.

צוות בנק נדל"ן|14.4.2016|14:16|2696 צפיות

כשזוגות רבים מעוניינים להקים משפחה ולחפש דירה לרכוש, התהיות הראשונות שעליהם ניתן לחשוב הוא ומה המרחק מהעבודות של בני הזוג וכיצד מתפקדות מערכות התשתיות של העיר. אך, כשאתם מחפשים את הדירה הבאה שווה לכם להביט אל העיר השכנה שפעמים רבות יכולה לספק לכם רמת חיים גבוהה יותר לכם ולדור העתיד, במחיר שווה לעיר הקרובה לאזור התעסוקה.

לעמוד דירות חדשות באזור השרון באתר BankNdalan לחצו כאן



כפר סבא מול רעננה
כפר סבא ורעננה הן ערים השכנות זה לזה ולכן נוכל לבדוק את השוואות המחירים כדי שתוכלו להכיר איזו עיר זולה יותר מהשנייה. דירת 4 חדרים ממוצעת בכפר סבא נמכרת היום במחיר ממוצע של 1.8 מיליון ש"ח כשברעננה המחיר מתחיל בדר"כ מ-2.05 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים, הבדל של 13 אחוזים. כשממשיכים לדירות 5 חדרים הפער בין הערים אינו משתנה ועומד על כ-16 אחוזים כשהמחיר בכפר סבא  עומד על כ-2.2 מיליון ש"ח ואילו ברעננה המחיר עומד על כ-2.6 מיליון ש"ח. 

לעמוד דירות חדשות מקבלן באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

פתח תקווה מול ראש העין
דירת 4 חדרים בפתח תקווה עולה כיום בממוצע כ-1.5 מיליון ש"ח ואילו בראש העין המחירים עומדים על כ-1.4 מיליון ש"ח, פער של 6 אחוזים בלבד. דירות 5 חדרים נמכרות היום החל מ-1.8 מיליון ש"ח ואילו בראש העין החל מ-1.6 מיליון ש"ח, פער של 14 אחוזים. אך ההבדל העיקרי בין הערים מגיע כאשר מתמחרים את הדירות המיוחדות (פנטהאוזים, דופלקסים דירות גן וכו') כשבפתח תקווה, תוכלו לרכוש דירה שכזו החל מ-2.3 מיליון ש"ח ואילו בראש העין בכ-1.8 מילון ש"ח. ההבדלים הללו משמעותיים, במיוחד כאשר בראש העין יש חיבור לכביש 6 והיא נמצאת זמן נסיעה קצר מפתח תקווה. לעומת זאת בפ"ת תוכלו להינות בעוד מספר שנים מהרכבת הקלה, שתחברת אתכם לגוש דן כולו.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לוד מול רמלה
לוד נחשת לעיר זולה יותר מרמלה בזכות הקירבה של רמלה לראשון לציון מצד אחד והקירבה של לוד לשדה התעופה בן גוריון. דירת 4 חדרים נמכרת בלוד בממוצע של כ-840,000 ש"ח ואילו ברמלה המחירים עולים בכ-3 אחוזים ל-1.06 מיליון ש"ח. דירות 5 חדרים נמכורת בלוד בכ-1.3 מיליון ש"ח ואילו ברמלה אתם יכולים לצפות לעלייה של כ-15 אחוזים החל מ-1.48 מיליון ש"ח. אך ההבדל העיקרי בין הערים מגיע בדירות המיוחדות כשדירות כאלו נמכרות בלוד בכ-1.2 מיליון ש"ח ואילו ברמלה בכ-1.7 מיליון ש"ח, פער של 46 אחוזים. ההבדל בין לוד ורמלה ובין שאר הערים שבכתבה הוא שישנו צפי לעליית מחירים בשתי הערים הללו כך שכאן תוכלו למצוא אופציות מוצלחות להשקעה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות