חפש ב:

מדוע לקנות דירה בצפון?

אזור הצפון הפך, בשנים האחרונות לבחירה המועדפת על משפחות צעירת, גם כאלה שעובדים עדיין במרכז. מדוע הם עושים זאת והאם זה באמת משתלם?

אורון איצקוביץ'|26.8.2015|9:43|2631 צפיות
הנוף הירוק, , הרוגע, אווירה שונה ואולי ביתה עם גינה, הם רק חלק מהסיבות שאנשים בוחרים לעבור לצפון בשנים האחרונות. המחיר הזול לעומת הביקוש והיוקר בגוש דן גורם לאזרחי ישראל לחפש מקומות אחרים לגור בהם והאופציה צפונית נראית מזמינה מתמיד.

לדירות חדשות באזור הצפון והגליל באתר Banknadlan לחצו כאן


האם כך זה יכול להראות?

דיור ותעסוקה

הפרויקטים למשתכן בקריות, שהחלו לקרום עור וגידים בעקבות יוזמתו של שר האוצר כחלון, הם רק חלק מההתפתחות המתמדת של אזור הצפון. אל הערים מצטרפים קיבוצים רבים המבצעים הרחבות אשר עדיין שומרות על הריאה הירוקה ועסקי ההיי טק המשגשגים בחיפה וביקנעם והמפעלים הגדולים בתפן, כולם יחדיו, מספקים אופציה ראויה וסיבה מספקת לאזרחים רבים ללכת על המעבר הזה. 

לדירות באזור חיפה והסביבה באתר Banknadlan לחצו כאן

תחבורה ציבורית
לכן, האופציות הבלתי נגמרות של מחירי הדירות המוזלות יוצרות את הסיטואציה המושלמת לפריחה כלכלית באזור הצפון. ולבל נשכח גם את אלו הנעזרים ברכבת שיוצאת מנהריה ועוברת גם בקריות, חיפה ובנימינה, מספקים את התחבורה הנוחה כדי להמשיך ולעבוד במרכז הארץ, כשהבית נמצא במרחק של שעה וחצי בלבד! מצטרפים מספר רב של אוטובוסים המקשרים בין אזור המרכז לחלקים הדרומיים של אזור הצפון וכמובן כביש 6, שמציע אופציה נוחה גם לתושבי העמקים ואזור עפולה, להיות מחוברים למרכז.


ראה ירוקה לטיולים עם המשפחה

רכבת העמקים
אבל ההשקעה הכי טובה לעתיד נמצאת ברכבת העמקים ההולכת ונבנית. כיום, מחירי הדירות באזור זה עדיין זולות גם אל מול השוק הצפוני ולכן, במידה ורוכש מתעניין בהצעה עם הזדמנות לתשואה גדולה, הוא צריך לשים את פעמיו לאזור העמקים וטבריה. 

עתידו של הצפון נראה ירוק מתמיד וכדאי לרוכשים לשים לב לכך!
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות