חפש ב:

אדמות צה"ל המזוהמות ישוקמו לטובת למוגרים

משרדי הגנת הסביבה והאוצר חתמו עם רשות מקרקעי ישראל על הסכם מסגרת לשיקום הקרקעות ששומשו ע"י תעש ובסיסי צה"ל במרכז הארץ. הבסיסים יועתקו לנגב, האדמות ישוקמו ותתאפשר בניית מגורים.

צוות בנק נדל"ן|14.4.2016|11:38|2587 צפיות

בהמשך לקראת הפינוי הצפוי של בסיסי צה"ל השונים לדרום, חתמו אתמול (יום רביעי) במשרדי האוצר, נציגי משרד הגנת הסביבה, האוצר ורשות מקרקעי ישראל על הסכם המסגרת יחד עם החברה לשירותי איכות הסביבה על שיקום הקרקעות המזוהמות באתרים שיפונו. חשוב לציין שהחברה לשירותי איכות הסביבה היא זו שאחראית על ישקום הקרקעות והיא זו ששיקמה את רמת חובב.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



כ-120 אלף דירות חדשות עד שנת 2022
התוכנית המעודכנת מציגה הקמה של כ-80 אלף יחידות דיור חדשות שיחליפו את בסיסי צה"ל וכ-42 אלף יחידות דיורת חדשות שיחליפו את מתחם תעש עד שנת 2022. זהו למעשה צעד נוסף מהמהלך הממשלתי להעתקת בסיסי צה"ל ומפעלי תעש לנגב ולצפון הארץ לטובת בניית מגורים ותעסוקה במרכז הארץ שישחררו את הפקק שמונע מהמרכז להיחלץ ממשבר הדיור. אנשי משרד האוצר מציינים כי זהו צעד חשוב כחלק ממדיניות מטה הדיור.

לעמוד הפרויקט אדמה מול הים בת"א באתר BankNadlan לחצו כאן

תעש, צריפין ושדה דב תחילה
עבודות שיקום הקרקעות כבר החלו בשנה האחרונה ואמורות לפעול תחילה באתר "נוף ים" שיוחלף ב-4,000 דירות חדשות ו"בית הכרם" שיוחלף ב-700 יחידות דיור, שהיו שייכים בעבר למפעלי תעש. קרקעות צה"ל שיזכו לשיקום תחילה יהיו בצריפין במתחמי 1 ו-2 שיוחלפו בכ-17 אלף דירות חדשות, מתחם סירקין בו ייבנו כ-12 אלף דירות חדשות ומתחם שדה דב שיוחלף בכ-17 אלף דירות חדשות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הסכם המסגרת מכיל בתוכו את תכנית שוה"ם 3
נזכיר כי רק לאחרונה עדכנו במשרד הביטחון את תוכנית שוה"ם 3 שתאפשר בנייה של 60 אלף דירות חדשות במרכז הארץ ומאות אלפי מ"ר של תעסוקה ומסחר. תחילה יבנו הבסיסים החדשים באזור דרום הארץ ורק לאחר מכן, יפונו הבסיסים הישנים והקרקעות יוצעו לשיווק. במסגרת התוכנית ניתנו דגשים לבינוי מחנות במתכונת של עיר חכמה, אשר מייצרת את האנרגיה שאותה היא צורכת ע"י ניצול אופטימלי של כלל המשאבים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות