חפש ב:

כמה בדיוק עולה לבנות בית צמוד קרקע?

החלום הישראלי היה ועדיין נשאר לגור בדירת קרקע. אבל במציאות של היום, כמה בדיוק תאלצו לשלם כדי לזכות בחלום הזה?

צוות בנק נדל"ן|13.4.2016|14:1|2971 צפיות

תנופת בנייני היוקרה ממשיכה לצבור תאוצה בקרב ישראלים רבים, אך בישראל של 2016 החלום הישראלי שמרבית אזרחי המדינה היו חושבים עליו הוא עדיין בית צמוד קרקע עם גינה. השנים האחרונות מספקות כ-15 אלף דירות חדשות של בתים צמודי קרקע אשר מהווים כ 35-40 אחוזים מהתחלות הבניה בישראל. עפ"י הערכות של מרכז הבניה הישראלי, אשר אנשיו מתמחים בייעוץ וליווי משפחות בהליכי בנייה, 50 אחוזים מאותן הדירות נבנו ע"י משפחות פרטיות ואילו 50 האחוזים הנותרים נבנו ע"י חברות בנייה שונות.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



כמה עולה לבנות צמוד קרקע?
עלות בנייה ממוצעת של בית פרטי בשטח בנוי של 200 מ"ר בן שתי קומות צפוי לעלות כ-1.6 מיליון ש"ח, בעוד שעלות בניית צמוד קרקע בן קומה אחת ובשטח זהה יעלה בממוצע כ-1.85 מיליון ש"ח. כשמבצעים את ההשוואה ניתן לחשב כי מרכיב הבנניה עצמו יעלה לבית שתי קומות כ-970 אלף ש"ח, עלות הייזום כ-400 אלף ש"ח ומע"מ כ-260 אלף ש"ח. עבור קומה אחת בשטח זהה עלות הבנייה מוערכת בכ-1.1 מיליון ש"ח, עלות הייזום כ-410 אלף ש"ח, והמע"מ כ-290 אלף ש"ח. הסיבה לעלוצת הבנייה הגבוה יותר טמונה בעיקר בשטח יציקת היסודות ושטח התקרה.

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

תקצוב נכון של כל הסכום
בנוסף, חשוב מאוד לדעת לתקצב נכון את הסכום שמשפחה מחזיקה לפני רכישת דירה מול קבלן ויזם או פרויקט עצמאי ועבודה מול אנשי המקוצע השונים. למשפחה שניגשת לפרויקט שבחרה חשוב לדעת לתקצב את הפרויקט נכון ולא להשקיע יותר משלושה רבעים מהסכום שהיא מסוגלת להעמיד. אנשים רבים מתכננים את תקציב הפרויקט עד האגורה האחרונה ולא מודעים לכך שתמיד תהיה הוצאה נוספת שלא חושבה בתחילת הפרויקט בין אם זה תוספת תשלום שהקבלן דורש או תוספות לנכס עצמו שמתגלות כיקרות יותר בעת הביצוע מול מה שתוכנן.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הבדלי מחירים בין שטחי יהודה ושומרון למול שטחי הקו הירוק
ההתפלגות הגיאוגרפית בקרב משפחות ישראליות המעוניינות לרכוש או להקים את ביתם בעצמם מתחלק לכ-40 אחוזים מאזור המרכז, כ-28 אחוזים מאזור הדרום, 24 אחוזים מאזור הצפון ו-8 אחוזים מאזור ירושלים ויהודה ושומרון. כמובן שיש גם חלוקה בין בנייה בגבול ומעבר לקו הירוק שכן בשטחי יהודה ושומרון מחיר הבנייה למ"ר הוא נמוך משמעותית מהמחיר בתוך קווי ישראל שכן בשטחי איו"ש יש יותר כוח עבודה זול וקבלנים פלסטינאים שאינם נדרשים בתשלומי מע"מ המחוייבים על קבלנים ישראלים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות