חפש ב:

בנייני הבוטיק מול מגדלי היוקרה

עד עתה מגדלי היוקרה היו נחלתם הבלעדית של בני המעמד הגבוהה, אך בתקופה האחרונה יותר ויותר רוכשים החלו לפנות ל"שוק בנייני הבוטיק" בארץ בתקווה לקבלת דירה בפרוייקט ייחודי.

צוות בנק נדל"ן|11.4.2016|12:5|2998 צפיות

טרנד בנייני הבוטיק הופך עם השנים למגמה מרכזית בתחום הבניינים המשותפים. המטרה של משתתפי הפרויקטים לשנות את תחושת דירות סטנדרט, לדירות ייחודיות ומאפיינים יוצאי-דופן. לציבור היום חשוב לקבל מוצר בעיצוב ייחודי וככזה שייתן לרוכשים את התחושה האירופאית בה גם לבניין עצמו יש אישיות וסמל סטטוס ומקום המגורים הופך, אף הוא, לפריט בוטיק ייחודי, שלכאורה לא כולם יכולים להרשות לעצמם.

לעמוד דירות יוקרה חדשות באתר BankNadlan לחצו כאן



מאפייני דירות הבוטיק
מאפייני דירות הבוטיק מופיעים בהשקעת הקבלן בתכנון אדריכלי ייחודי. השוני בבנייני הבוטיק מתחיל כבר מאזור הלובי בבניין, ירידה לפרטים קטנים בכל דירה, מיקום מרכזי בעל קרבה ונגישות למתחמים שונים מחינוך, תרבות ותחבורה, עיצוב פנים ייחודי לדירות ותמהיל מגוון של הדירות בפרויקט כגון דירות מעל ל-100 מ"ר הכוללים מרפסות, דירות לופט, פנטהאוזים הנפרשים על קומה אחת או שתי קומות, ויחידות דיור חיצוניות אשר מתאימות למתבגרים או או-פר. בבנייני בוטיק האדריכלים מתאימים את הדירות לדיירים הפוטנצאליים שהיזם מבקש לשווק להם את הדירה, ומשקיעים בתיכנון החוויה של הדיירים מהקומפלקס כולו.

לעמוד הפרויקט טיים טאוור בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן

ייחודיות העיצוב של בנייני הבוטיק מול מגדלי היוקרה
השנים האחרונות בשוק נדל"ן היוקרה הישראלי מתאפיינות בשיווק בין מגדלי היוקרה ובנייני בוטיק. מחירה של דירת בוטיק יהיה, ברוב המקרים, שונה מדירת יוקרה, בעיקבות ההשקעה בעיצוב והירידה לפרטים. אומנם גם בכל הנוגע למגדלי היוקרה, העיצוב האדריכלי אינו נתון לזלזול ומדובר במגדלים שנאבקים כל אחד בשני על מנת להיות הבולט והנוצץ ביותר בכשונה, אך בכל הנוגע לבנייני הבוטיק, כאן יש אפשרות לייצר דירות שונות זו מזו וככאלה שמאופיינות למגזר ציבור שאליו מכוון הפרוייקט. הבנייה במגדלי היוקרה היא לרוב מאופיינת בסגנון בנייה "חדש" וככזה שמתאים לתפיסות היוקרה החדשות ובפרויקט בוטיק, החשיבות היא לפי ראות הלקוח והבניין יכול להיבנות גם בסגנון מיושן יותר אשר מכיל בתוכו מאפיינים מתקופות שונות בהיסטוריה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מחירים ממוצעים של דירות בוטיק
מחירי דירות הבוטיק מתחילים לרוב מעל לכ-2 מיליון ש"ח. דירות 4 חדרים בגודל של 96 מ"ר הכוללת 11 מ"ר מרפסת שמש וחנייה נמכרתצ בכ-2.25 מיליון ש"ח ודירות גדולות מזו בגודל של 100 מ"ר בקומה ראשונה ועם 12 מ"ר מרפסת שמש, יכולה להימכר כבר מ-2.5 מיליון ש"ח. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות