חפש ב:

למה צריך לשים לב כשרוכשים דירה על הנייר

כשרוכשים דירה על נייר יש יתרון ברור של הנחה משמעותית במחיר הדירה. אך ישנם גם כמה כללים שעליכם להכיר כך שתדעו אם רכישה מוקדמת מתאימה עבורכם.

צוות בנק נדל"ן|11.4.2016|11:12|2426 צפיות

השבוע, בעיקבות הפירוק הקרוב של חברות בבעלות ענבל אור, התבקשו יזמים וקבלנים רבים לחדד את ההבדלים בין מכירות הפרי-סייל שהם מציגים, לבין מכירות תיאורטיות של מארגני קבוצות רכישה. בעוד שרכישת דירה מקבוצת רכישה, תהליך הבנייה עדיין לא ידוע, ולכן התקציב עדיין צפוי לעלות, בקנייה על הנייר מקבלן מתקיימים מספר תנאים קבועים המגנים על הקונה, דוגמאת המחיר הסגור מראש ושאינו ניתן לשינוי, ומועד אכלוס ידוע מראש וקבלה של תשלומי ערבויות בנקאיות.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

למה מוצמד מחיר הדירה
כאשר רוכשים דירה על הנייר מקבלן או יזם, לרכישת הדירה מוצג מחיר סופי, אך עליכםלדעת כי המחיר מוצמד לאחד המדדים וחשוב לברר למה מוצמד המחיר ומהי ההיסטוריה של המדד, כך שתוכלו להעריך מה יהיה מחיר הדירה גם בעוד כמה שנים, כשהבניין יאוכלס.



בדיקה מדוקדקת של התוכניות והסביבה
ברכישת דירה על הנייר, הבניין עדיין לא קיים בשטח ולכן חשוב לבדוק מה הדירה מתוכננת לכלול בכל הקשור למפרט הדירה עצמה ולשטחים הציבוריים. בידקו את התב"ע על מנת שתוכלו להכיר היכן ימוקמו בניינים סמוכים, ושטחים ירוקים. את הנתונים הללו תוכלו לברר במשרדי הוועדה המקומית ברשות המקומית, כדי שתוכלו להשוות בין הנתוניםן הרישמיים לבין אלה שהקבלן מציג.

לעמוד הפרויקט אמיר 14 ברמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן

התחדשות עירונית
לא תמיד בניין חדש יבנה בשכונה חדשה ובמקרים רבים אף תעדיפו דירה חדשה קרוב למרכז העיר. אך כשמדובר בבניין שייבנה לצד בניינים ישנים, חשוב שתבדקו דרך נתוני הוועדה המקומית, אם מדובר בתוכנית לפינוי בינוי או תמ"א 38, או האם הסביבה שלכם עתידה לעבור שינויים כך שלא תעברו לדירה וממולכם יקום לאחר כמה שנים מגדל, או כל דבר אחר, שישנה לכם את סביבת המגורים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

דמי ניהול וארנונה
בניין חדש עלול להכיל בתוכו דמי אחזקה גבוהים מהרגיל, בוודאי אם מדובר בבניין גבוה. בנוסף לכך, אם אתם בוחרים פרויקטים שנבנבה בשכונה חדשה אשר לא הייתה קיימת לפני כן, חשוב שתבדקו דרך הרשות המקומית את המיסים שיכולו על השכונה החדשה שכן ברוב המקרים מדובר במחירים גבוהים יותר בשל תשתיות משופרות יותר משאר חלקי העיר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות