חפש ב:

המדריך למשקיע להערכת שווי דירה

לתחום ההשקעות בנדל"ן עדיין יש פוטנציאל ממשי לרווח כתוצאה מעליית ערכו של הנכס ומקבלת דמי שכירות. עליכם רק לפעול לפי מספר צעדים חשובים שיעזרו לכם להכיר את הפרויקט הנבחר שלכם.

צוות בנק נדל"ן|7.4.2016|12:45|2684 צפיות

על אף שבשנים האחרונות אנו עדים לירידה ניכרת במספרם של משקיעי הנדל"ן, דבר הנובע בין היתר מצעדי המיסוי שנוקט משרד האוצר ומאחוז הריבית המצוי בשפל משמעותי ומקשה על ייצור תשואה, עדין נחשב תחום ההשקעות בנדל"ן לנתיב השקעות מרכזי שבהתקיימותם של תנאים מסוימים ישנו פוטנציאל ממשי לרווח כתוצאה מעליית ערכו של הנכס ומקבלת דמי שכירות בגינו. להלן מספר צעדים חשובים שיבטיחו כי השקעתכם תעשה בחכמה:

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



הגדרת פרופיל ומטרת ההשקעה
תחילה חשוב מאוד לבחון ולהגדיר מהי מטרת ההשקעה, מהם המתחם התקציבי, איזו תשואה מצפים המשקיעים לקבל ובאיזה פרק זמן, בחינה והבנה של כלל אפשרויות ההשקעה האופציונליות, התחום הגאוגרפי הרלוונטי עבורינו ועוד. בדיקה מעמיקה של ככל הנקודות הללו יקלו על המשקיע בבחירת הנכס הנכון עבורו להשקעה, ימקד אותו ויעזור לו להימנע מבזבוז זמן ומשאבים על נכסים שאינם רלוונטים.

לעמוד הפרויקט מגדלי הורוביץ' בפ"ת באתר BankNadlan לחצו כאן

בחירת איזור גאוגרפי
המתחם הגאוגרפי האפשרי להשקעה בעבור המשקיע הפוטנציאלי הוא אחת השאלות החשובות אותן יש לבחון בבואנו לבצע עסקת השקעה בנדל"ן. מחיריהם של נכסים שונה בתכלית ככל שמדובר על ערים שונות דבר הנובע ממשתנים רבים לרבות רמת הביקוש באותה עיר, תוכניות לפיתוח חברתי בעיר המדוברת, אפשרויות התעסוקה, נתיבי גישה אליה, קרבה למרכזים מסחריים ומוסדות חינוך ועוד. 

לעמוד הפרויקט גנות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

איתור הנכס הפוטנציאלי להשקעה
לאחר שהגדרנו מהו האזור המועדף והמתחם התקציבי הנכון להשקעה, יש לבחון ביחס לכל נכס פוטנציאלי ספציפי את הערך השמאי, זאת יש לעשות על ידי שימוש בעזרתם של בעלי מקצוע מומחים המתמחים בתחום זה דוגמאת שמאים או עורכי דין המתמחים בתחום הנדל"ן.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אפשרויות לתשואה וכדאיות כלכלית
השלב הבא לאחר בחירת הנכס הוא בחינה של אפשריות התשואה מהנכס המדובר. בחינה זו תעשה על ידי בחינה של נכסים דומים, באיזורים גאוגרפים דומים, בחינת גובה דמי השכירות המתקבלים מנכסים מקבילים בגודלם, בחינת גובה המס שיידרש ועוד. רק נכס שערכו צפוי לעלות יהא נכס משתלם וכדאי להשקעה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות