חפש ב:

אלה הקרקעות שאתם צריכים לשים עליהן עין

מגרשים וקרקעות הם נושא שיותר מתאים למשקיעי נדל"ן, אך ישראלים שמחפשים להשקיע את כספם הפרטי בפרויקט קרקעות שסיכויי ההפשרה שלהן גבוהים צריך לשים לב לשלושת הקרקעות הבאות.

צוות בנק נדל"ן|7.4.2016|11:49|2968 צפיות

במידה ואתם מעוניינים להיכנס לעולם של קרקעות להשקעה, עליכם להכיר תחילה את מונחי היסוד בשוק. זהו תחום אטרקטיבי ורווחי מאוד עבור מי שיודע לפעול בו, ולכן מומלץ לבצע כל הצעדים הראשונים שלכם בתחום בסיוע של אנשי מקצוע שיכולים להנחות אתכם לפעול לפי טכניקות עבודה יעילות ונכונות. אחד המונחים החשובים ביותר שיהיה עליכם להכיר הוא "הפשרת קרקעות", אך לפני זה הנה כמה פרויקטים שהשקעה נכונה תוכל לספק לכם אקזיט שרק מעטים זוכים בו.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן



עין הים החדשה
שכונת עין הים חדרה הינה שכונת החוף הדרום-מערבית של חדרה והיא מאופיינת בבנייה רוויה גבוהה בצידה הצפוני ובנייה צמודות-קרקע על מגרשים רחבי ידיים בחלקה הדרומי. הקמת שכונת עין הים היוותה את הסנונית הראשונה בפיתוח רצף עירוני ברצועת החוף של חדרה. המחירים בשכונה הציגו גרף עלייה משמעותי מאוד בשנים האחרונות ומגרשים לבניה פרטית נמכרים כיום ב-4,700 ש"ח למ"ר. מחירי הדירות בשכונה עלו גם הם בצורה ניכרת ועומדים כיום על ממוצע של 11,600 ש"ח למ"ר. השכונה אינה בנויה עד המגרש האחרון ולכן הצפי הוא שמחירי הקרקעות והדירות עוד יוסיפו לעלות בעתיד הקרוב.



קרקעות "נס ציונה הירוקה"
פרויקט זה מציע קרקע בפיתוח עירוני למגורים בעתודות הקרקע האחרונות שנותרו למגורים בנס ציונה, שהנדל"ן בה זינק בשנים האחרונות בלמעלה מ-70 אחוזים. החלקה ממוקמת בשטח הגובל בשכונת גבעת התור במזרח, אזור הנופש המטרופוליטני ממערב ורחוב ה-101 מדרום. וסמוך לגבעות הכורכר. הקרקע חקלאית אך בפיתוח עירוני למגורים ומיועדת לבנייה רוויה, כלומר, תופשר בוודאות לפי תוכנית של העירייה. לא זמינה לבנייה מידית, סדר גודל של כ-5 שנים.



זכות לקרקע באשדוד
במיקום מעולה לאורך כביש 4 ובצמוד לתחנת הרכבת עד הלום, תוכלו לרכוש קרקע פרטית בטאבו המיועדת למגורים. חברת יסודות מנהלת את המכירה לפי מקדמה של 35,000 ש"ח בלבד ו-50 תשלומים של 1,300 ש"ח ומספקת ליווי מלא ע"י משרד עו"ד בכיר המתמחה בנדל"ן ורישום מלא בטאבו. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות