חפש ב:

השילוש הקדוש. הישראלים מחפשים דירות 3 חדרים

סקר נוסף של מכון גיאוקרטוגרפיה מראה שהזוגות הצעירים ומחוסרי הדיור החלו לחפש דירות 3 חדרים במחיר ממוצע של 1.2 מיליון ש"ח.

צוות בנק נדל"ן|6.4.2016|12:50|1456 צפיות

הרבעון השני של 2016 מסמל את התייצבות בביקושים אחר דירות חדשות בישראל, לאחר הרבעון הראשון לשנת 2016 והרבעון האחרון לשנת 2015 שראו עליות בביקוש לדירות חדשות, בעיקר בשל משקיעים שמיהרו לרכוש דירה לפני שינויי המס שכחלון העלה. עפ"י הסקר, חודש אפריל צפוי להיות בעל ירידו קלות במספר המתעניינים בשוק הנדל"ן, בעיקר בשל מחוסרי הדירות והזוגות הצעירים המוגדרים כזכאים בתוכנית המחיר למשתכן, וכעת ממתינים לתוצאות ההגרלות השונות.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



דרישה לדירות חדשות בנות 3 חדרים
אלה שכן מעוניינים וממשיכים לחפש דירות חדשות מתעניינים בעיקר בדירות 3 חדרים ברחבי הארץ. זהו שינוי של ממשל בקרב שוק הנדל"ן שראה בשנים האחרונות ביקוש עיקרי לדירות 4 חדרים ולכן אין היום דירות חדשות רבות בנות 3 חדרים. הצפי מחלק את רוכשי הדירות בין משפרי הדיור, המהווים החלק הגדול עם 38 אחוזים מקרב כלל הדורשים, רוכשי הדירה הראשונה וחסרי הדיור המהווים כ-36 אחוזים ולבסוף משקיעי הנדל"ן שצפויים להוות כ-25 אחוזים מכלל דורשי הדירות החדשות.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

תקציב מקסימלי של 1.2 מיליון ש"ח
גם סכומי הרכישה מראים שינויים בקרב הדרישה והמוכנות של הישראלי הממוצע להשקיע בדירה, אשר מצביעים על מחיר ממוצע של 1.2 מיליון ש"ח אותו מוכן להשקיע הישראלי בעבור דירת בת 3 חדרים. אלה נתונים המצביעים על ירידה של 5 אחוזים לעומת התקציב הממוצע שהיו מוכנים לשלם הישראלים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הערים הנבחרות ממשיכות להיות ת"א, י-ם וחיפה
הערים הנבחרות בקרב הציבור ממשיכות להיות תל אביב, ירושלים וחיפה, דבר המגדיל את משבר הדיור ואת עליית המחירים שכן אלה הערים העיקריות אשר סובלות מעליית מחירים גבוהה ולמרות כל הניסיונות של הממשלה לאכלס את הפריפריה, ערים כמו עפולה, קרית ביאליק, קרית מוצקין ועוד, הציבור ממשיך לבחור אזורים צפופים בשל ריבוי אפשרויות התעסוקה שאותם ערים מאפשרות. דבר המדגיש שהפתרון של הממשלה למשבר הדיור הוא לייצר עסקאות ובנייה מהירה ורבה באזורים אלה בלבד על מנת לפתור את משבר הדיור ולא להשקיע בפרויקטים בפריפריה, אלא אם הממשלה מוכנה לייצר מטרופולינים נוספים מלבד תל אביב שימשכו ישראלים בעזרת אפשרויות תעסוקה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות