חפש ב:

עם הפקקים מגיעים גם עליות המחירים

הרכבת הקלה צריכה לשנות את שמה לרכבת ההשקעות שכן כבר עכשיו ניתן לראות עליות מחירים בנכסים המתגאים בקרבתם לפרויקט הרכבת הקלה שישנה את גוש דן.

צוות בנק נדל"ן|5.4.2016|13:57|2464 צפיות

עבודות הרכבת הקלה ממשיכות לשנות את תפוסי המציאות בכרך הגדול וכעת עם שינוי התנועה הנוסף שפוקד את תל אביב ושכונותיה כבר אפשר לזהות עליות מכירים משמעותיות. בחצי השנה האחרונה ועם התקדמות העבודות נכסי הנדל"ן בקרבת הרכבת הקלה זכו לקפיצת מדרגה של 10-15 אחוזים במחירים. רק כדי להסביר את עליית המחירים המפתיעה, בשנת 2015 כולה עליות המחירים נאמדו בכ-8 אחוזים בלבד, כך שלמעשה ניתן לומר שכבר עכשיו נכסי הנדל"ן הקרובים לתוואי הרכבת הקלה הופכים ליעדי השקעה חמים. 

לעמוד הפרויקט טיים טאוור ברמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן



רמת גן
באוקטובר 2015 החלו עבודות הרכבת בסביבת תחנת אבא הלל בר"ג ועתה ניתן כבר לראות קפיצת מדרגה בנגסי הנדל"ן הקרובים לתחנה. דירת 3 חדרים בגודל 80 מ"ר ללא מעלית שווה היום כ-1.57 מיליון ש"ח, לעומת מחירה של אותה הדירה באוקטובר 2015 שעמד על כ-1.41 מיליון ש"ח. באיזור התחנת אבא הילל עלו מחירי הדירות בכ-150 אלף ש"ח ופרויקט היוקרה טייים טאוור הסמוך לתחנת הרכבת הקלה בסניף ז'בוטינסקי חוו עליות מחירים של כ-200 אלף ש"ח. עלייה ממוצעת של כ-12 אחוזים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

פתח תקווה
גם באם המושבות פתח-תקווה, כבר הספיקו לחוות עליות מחירים כשדירת 3.5 חדרים, קומה שלישית עם מעלית וחניה, ברחוב אורלוב בגודל 88 מ"ר, נמכרה בכ-1.28 מיליון ש״ח, ולפני כחצי שנה אותה דירה נאמדה במחרי של 1.1 מילייון ש"ח. דירות 4 חדרים בשטח 100 מ"ר זוכות לעליות מחירים של 180 אלף ש"ח. עלייה ממוצעת של 11 אחוזים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

תל אביב
בתל אביב, העיר הלבנה ובירת גוש דן רואים את עליות המחירים הגבוהות ביותר שכבר מתקרבות לכ-300 אלף ש"ח כשדירת 2 חדרים, בשטח 50 מ"ר ללא מעלית וחניה, ברחוב ארלוזורוב בתל אביב, נמכרה בכ-2.1 מיליון ש"ח כשלפני כחצי שנה,לפני תחילת העבודות על תוואי הרכבת הקלה, עמד מחירה על כ-1.9 מיליון ש"ח. בשדרות יהודית אשר נמצאת בקרבת תחנת הרכבת "יהודית", נמכרה לאחרונה דירת 3 חדרים, בשטח 66 מ"ר קומה ראשונה וללא מעלית וחנייה בכ-2.09 מיליון ש"ח לעומת דירה דומה לזו שנמכרה ביולי 2015 במחיר של 1.89 מיליון ש"ח. עליה ממוצעת של 13 אחוזים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות