חפש ב:

שלושת האלטרנטיבות העיקריות לתל-אביב

ישנם שלוש ערים המסוגלות כיום להתמודד מול כוחה של העיר ת"א כאשר מכללים בתוכם את מחירי הדירות, אפשרויות התעסוקה והכי חשוב, המרחק מת"א עצמה.

צוות בנק נדל"ן|4.4.2016|11:39|2040 צפיות

למי שאינו חי במחוזותינו בשנים האחרונות, נשמח לספר לו על משבר דיור חמור אשר פוקד את מדינת ישראל. המשבר העיקרי נמצא במרכז הארץ ומכיל בתוכו בעיקר את ערי גוש דן ואת העיר תל-אביב בפרט. בכתבה הבאה נעסוק בשלוש ערי חוף אחרות היכולות לקרוא תיגר על ההגמוניה השוטפת של העיר תל אביב,בכל הנוגע לביקוש העצום שהעיר חווה וננסה לעזור להבין מי מתוכן העיר המתאימה ביותר עבורכם.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



חיפה
לחיפה יש הרבה אטרקציות אשר יכולות לשכנע אתכם לבצע רילוקיישן ולהקים בה את ביתכם. לחיפה ישנם כל מה שנחוץ למחייה ארוכת טווח כגון מקומות עבודה יוקרתיים ומרכזי הייטק מאזור הצ'ק פוסט ועד לקריות, אזורי בילוי כמו איכותיים כגון קניונים, פאבים ומועדונים, יערות הכרמל הירוקים לטיולים בימי שבת ובראש ובראשונה, חופי הים שלה. העיר זוכה לתחבורה ציבורית מהמפותחות בארץ כמו המטרונית, מנהרות הכרמל, הכרמלית ועוד. עד לא מזמן, מחירי הדירות בחיפה היו נמוכים, אך בשנים האחרונות עיר הכרמל זוכה לזינוקים מרשימים במחירי הדירות, שעלו כבר ב-14 אחוזים. כמו-כן בחיפה ישנם גם מרכזי חינוך מפותחים כגון אוניברסיטת חיפה, הטכניון ומכללות נוספות.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

נתניה
נתניה הינה העיר השמינית בגודלה בישראל ומאכלסת בתוכה כ-200 אלף תושבים. בשנים האחרונות, העיר זכתה לגל עלייה מאסיבי של יהודי צרפת, אשר הגיעו עם ממון אישי והעלו את רמת החיים שאזרחי העיר דורשים לקבל. כיום נתניה הינה עיר מודרנית שנמצאת המרוחקת  30 דקות נסיעה מת"א, ומסוגלת להוות אלטרנטיבה אמיתית לגוש דן. העיר נמצאת במקום הרביעי ברשימת עשר הערים עם מספר התחלות הבניה הגדול ביותר. מחיר דירת ארבעה חדרים בנתניה נאמד על כ-1.2 מיליון ש"ח, נמוך באחוזים אחדים מערי גוש דן, ונמוך ביותר מחצי מהממוצע בעיר תל אביב.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אשקלון
מבחינה נדל"ן, אשקלון נמצאת במקום החמישי ברשימת עשר הערים עם מספר התחלות הבניה הגדול ביותר, המראה על צמיחה ועל התפשטות טובה. למרות אירועי הביטחון השונים בהן אשקלון סובלת ממטח גראדים, ההיצע הרב, מציע מחיר הרבה יותר נוח מכל עיר חוף אחרת בישראל.  באשקלון למשל תוכלו לרכוש דירות של חמישה עד שישה חדרים במחירים שהייתם רוכשים דירות 4 חדרים במרכז וכמובן אם אתם מחפשים דירת 4 חדרים תוכלו לחסוך ולשמור על כלכת הבית שלכם. המחיר הממוצע לדירה עומד על כ-900 אלף ש"ח וכאן תוכלו להינות מאפשרות אמיתית של איכות חיים גבוהה שבמקרה הצורך, נמצא רק 40 דקות נסיעה מת"א.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות