חפש ב:

המדינה מתכננת לרכוש דירות לשם השכרה

הממשלה מעודדת קידום פרויקטים של שכירות לטווח ארטוך ע"י הבטחת רכישה דרך החברות הממשלתיות.

צוות בנק נדל"ן|31.3.2016|17:9|2706 צפיות

הממשלה פועלת לפעול בשוק השכירות הישראלי ולהפעיל את חברתה הממשלתית "דירה להשכיר", לרכוש דירות ולייעד אותם להשכרות ארוכות טווח. כך מחירי השכירות לא ישתנו כל שנה, בתקווה שהסביבה תאלץ להתאים עצמה למצב החדש. לאחר הרכישה. הפרויקט יבוצע ע"י מכרזים לחברות קבלניות אשר יחתמו על הסכם להבטחת נכסים מסויימים בפרויקטים החדשים כנכסים שמיועדים להשכרות ארוכות טווח. הבטחת הממשלה לרכישת הנכסים תוכל לקדם את הפרויקט ולזרז את אישורי הבנייה, במקום שהקבלנים יאלצו להמתין עד תום רכישת הנכסים ע"י אזרחים פרטיים.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



צפי של 2,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח
הפרויקט יחול ב-3 אזורים: פ"ת-קריית אונו, חדרה-נתינה וראשל"צ-אר יעקוב, ויתקדם לפי ההצלחה שלו. עפ"י התוכנית, החברה תרכוש פרויקטים בהיקפים מתוכננים של 80-120 דירות אשר נבנים על קרקעות בהן יש כבר אישורי תב"ע וללא חסמים, כמו-כן החברה מתעניינת ברכישת בניינים קיימים בהיקף משוער של כ-15,000 מ"ר בנוי, במטרה להגיע בסוף התהליך לבנייה של כ-2,000 יח"ד שיושכרו. תקציב הממשלה לפרויקט נאמד על כ-400 מיליון ש"ח.

לעמוד מחירון דירות להשכרה ולמכירה בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

תימרוץ יזמים ע"י הבטחת הכנסה ללא סיכון
התוכנית משווקת לתמרץ יזמים בעלי קרקעות לפתח פרויקטים חדשים ע"י הבטחת הרכישה כך שכל הצדדים יוכלו לסיים את הפרויקט עם רווח. היזם שמצידו מקבל את ההכנסה הכלכלית ולא יושב וממתין לכסף אשר קיים רק באוויר, המדינה שזוכה לשחרר את הקרקעות באזורי הביקוש העיקריים. לאחר הקמתם ואיכלוסם, הפרויקטים יועברו לגופים מוסדיים, כנכסים מניבים. התכנית תגדיל באופן משמעותי את ההיצע לשכירות ארוכת טווח באזורי הביקוש במטרה להקל על מצוקת הדיור ולתת לשוכרים עוד כלים ואלטרנטיבה לשוק הדיור הרותח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות