חפש ב:

מתחם 3700 בתל אביב עומד לפני אישורים סופיים

לאחר עשרות שנים בהם המתחם היוקרתי עמד בפני תהליכי אישור איטיים, נראה שהקרקע הגיע לישורת האחרונה וצפוייה לקבל את האישוריים הסופיים להפשרתה.

צוות בנק נדל"ן|31.3.2016|14:42|2916 צפיות

שטח צפון מעבר ת"א, הנקרא גם מתחם 3700 הגיע לישרות האחרונה לקראת ההפשרה המיוחלת. התוכנית מכילה שטח נרחב, אשר מספק לאנשי העירייה והבעלים עבודה מאומצת להכנת תכניות מפורטות, חלוקת המגרשים בין הבעלים, פיתוח מספק של תשתיות, סלילת כבישים, ואישורי פרויקטים לבנייה אשר ישמרו גם על הנוף היחודי שמכיל בתוכו חיות בר נדירות לאזור. התוכנית 3700 עצמה, מחלקת את השטח לחמישה מתחמי תכנון שונים, כאשר בשלב זה, בעלים הקרקעות מודעים למתחמים בהם יש להם זכויות על הקרקע.

לעמוד הפרויקט אדמה מול הים - תוכנית 3700 באתר BankNadlan לחצו כאן



המורכבות במתחם עם בעלי זכויות רבים
הבעיה העיקרית של תוכנית 3700 נמצאת באישורים הסופיים של חלוקת השכויות על המגרשים עצמם משום שכשמתכננים לבנות מתחם יוקרה, צריך להחליט מי מבין בעלי הזכויות במתחם, יקבל  את זכות הבעלות על הקרקע הספציפי בו יוקם בניין היוקרה ומי יהיה הבעלים שייזכה לפיצויים כאשר ייבחר להיות בעל הזכויות על כבישים שמחלקים את אדמתו, מבני ציבור שנדרשים לקום באזור.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן

כיצד אפשר לקדם את הפרויקט והתוכנית
בדומה לפרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38, גם במצב זה, כאשר ישנם מספר רב של בעלי זכויות, צריך לייצר הסכם שמאגד בתוכו את בעלי הזכויות שמקבלים את "הדין" על מנת שהפרויקט יוכל להתקדם. ללא התחייבות של בעלי הזכויות לא ניתן יהיה להמשיך בתוכנית והחוק בישראל נותן משקל כוח רב יותר לקבוצות מאוגדות אשר מיוצגות ע"י גורם אחד שמנהל את העסקה, משום שרק כך, יש אפשרות שהתוכנית תוכל להתקדם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

חשיבות מכרעת לגורם המרכז את הבעלים
כמו-כן, כאשר בוחרים את האדם או הקבוצה שתאגד בתוכה את בעלי הזכויות על הקרקע ותנהל עבורם את העסקה, חשוב לדאוג שאותו גורם הינו בעל ניסיון עשיר בתחום ומסוגל להתמודד מול כל הגורמים בקבוצת בעלי הזכויות, היכולת לחבר אותם יחדיו ולעמוד מול הוועדות ותשלומי המיסים. אנשי מקצוע מומחים יוכלו לספק לקבוצה ערבות כלכלית לקבלת מימון, במידה וצריך, ולעמוד על חלוקה הוגנת בין כל בעלי הזכויות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות