חפש ב:

תשואה זה שם המשחק

בכתבה הבאה נציג לכם כמה אפשרויות להשקעה המבטיחה תשואה של 9 אחוזים בשנה.

צוות בנק נדל"ן|31.3.2016|14:14|2987 צפיות

כיום, אנחנו עומדים מול הריבית הנמוכה במשק, שבנוסף להכל הופחתה ביום שני האחרון ב-0.25 אחוזים, ולמעשה הפכה את ההשקעה בפיקדונות ממשלתיים ללא רלבנטית. אל זה מצטרפת בעיית המחירים במרכז אשר הופכת את האפשרות לרכישת דירה לכמעט בלתי אפשרית משום שאין דרך לקחת משכנתא כה גבוהה שתתאים למחיר הדירה. אך למרות המורכבות בכולם הנדל"ן הישראלי, עדיין ישנן מספר אופציות השקעה שמסוגלות להניב תשואה נאה. 

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



רכישת דירה 
הזינוק הממוצע  של 70 אחוזים, במחירי הדיור ב-6 השנים האחרונות, הפכה את המחשבה על רכישת דירה לפנטזיה. אך עדיין ישנן כמה אופציות לרכישת דירות להשקעה בהן אפשר גם להתמודד עם משכנתא ועסקה שמתאימה להון העצמי שלכם. לדוגמא, אפשר לרכוש דירות שערכן לא עולה על 800 אלף ש"ח בלוד כשהקרבה שלה למרכז ישראל מחזקת את הסיכוי להמשך עליית מחירים. אך חשוב להבין שעסקה כזו תהיה משתלמת בעיקר לרוכשים עם הון עצמי התחלתי של 200 אלף ש"ח שמהווים כרבע ממחיר הדירה. מכאן ניתן לקבל משכנתא של 3,500 ש"ח בשנה ולקבל תשואה של כ-5 אחוזים.

לעמוד הפרויקט הורוביץ' - תל אביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

רכישת חנות 
השקעה בעסק באזור מגדל העמק כיום יכול לספק תשואה שנתית של כמעט 9 אחוזים. לאחרונה, במועצה האזורית מגדל העמק השקיעו ושיפצו את אזור ההמסחר העיקרי שברשותה. השקעה בחנות באזור השוק, אינה יקרה ומחירי הנכסים באזור עולים בהתמדה. כך אפשר לבצע עסקה גם ללא לקיחת משכנתא (מחירי החנויות בגודל של כ-30 מ"ר שוות כ-205 אלף ש"ח. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

רכישת משרד 
רכישת משרד להשקעה יכולה להיות משתלמת גם למשקיע חדש בשוק. משרד בגודל של 60 מ"ר, נמכר כיום במחירים של 550,000 ש"ח וכדי לייצר עסקה כלכלית משתלמת, אפשר לקחת משכנתא של 300,000 ש"ח, לאחר תשלום ראשוני של 250,000 ש"ח ולהחזיר אותה בתשלום חודשי של 4,000 ש"ח. כך אפשר לייצר תשואה שנתית מכובדת של 8 אחוזים ובמידת הצורך להתאים את העסקה לפי הסכום הראשוני שקיים אצלכם על מנת לשמור על תשואה חיובית.

לעמוד הפרויקט 456 - משולש העסקים באתר BankNadlan לחצו כאן

רכישת מקומות חניה בבנייני משרדים
מקום חנייה בבניין משרדים עולה כיום בסביבות ה-100,000 ש"ח. משקיע שמעוניין לקחת חלק בהשקעה שכזו יכול גם לרכוש עד שתיים או שלוש מקומות חנייה ולהשכיר אותם במחיר של 500-700 ש"ח בחודש. בזכות המיעוט באזורי החנייה באזורי התעסוקה מבטיחה לכם ביקוש מתמיד ותשואה של עד 8 אחוזים בשנה.

לעמוד השקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

נדל"ן בארצות הברית 
בארה"ב קיים שוק גדול של רכישה ומכירה של מתחמי דירות למגורים המיועדים לשוכרים. בעסקות מסוג זה אפשר ליהנות מאלמנטים שאינם מגיעים למשקיע בודד. גידור הסיכון מאפשר למנף את ההשקעה בעזרת קבלת משכנתא בריבית נמוכה וקבועה ונכסים אלו מנוהלים ע"י חברות ניהול מקצועיות הפועלות למיצוי התשואה ע"י אכלוס, גביה והורדת הוצאות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות