חפש ב:

השקעות נדל"ן כפנסיה

אם נבחן את הנתיבים בהם הכספים מושקעים לאורך כל השנים נגלה כי קיימים מסלולי השקעה חלופיים דוגמת השקעה בנדל"ן המאפשרים למשקיע להשיג תשואה גבוה יותר.

צוות בנק נדל"ן|30.3.2016|16:21|2226 צפיות

כולנו עובדים ומשקיעים משאבים משמעותיים ביותר לאורך כל חיינו במטרה ליצור לעצמינו עתיד כלכלי מובטח ליום בו נגיע לגיל הפרישה וההכנסה החודשית תיפסק. החוק בישראל מחייב את כלל השכירים להפקיד לקופת פנסיה וכן קיימות הצעות חוק להשוואת המצב גם לעצמאיים, אך אם נבחן את הנתיבים בהם הכספים מושקעים לאורך כל השנים נגלה כי קיימים מסלולי השקעה חלופיים דוגמת השקעה בנדל"ן המאפשרים למשקיע להשיג תשואה גבוה יותר.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



אפשרויות שונות להשקעה בנדל"ן
השקעה בנדל"ן הינה שם כולל למספר סוגי השקעות אשר רובם ככולם ברבות הימים יאפשרו למשקיע הכנסה פאסיבית משמעותית. הסוג הראשון הוא רכישה של נכס למגורים והשכרתו לשוכרים פוטנציאלים, הרווח בהליך זה יהיה כפול, הראשון הוא מדמי השכירות החודשיים שייתקבלו והשני הוא מעליית ערכו של הנכס. אפשרות נוספות להשקעה בנדל"ן הינה רכישה של קרקעות חקלאיות והשבחתן על ידי המתנה להפשרתן, כך יוכל המשקיע למכור את הנכס תוך השאת תשואה משמעותית. ישנן אפשרויות נוספות להשקעה בנדל"ן דוגמת השקעה בנכסים מסחריים ועוד.

לעמוד הפרויקט הורוביץ תל אביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

ייתרונות ההשקעה בנדל"ן
להשקעה בנדל"ן ייתרונות רבים כאשר ללא ספק הייתרון המשמעותי ביותר הוא לקבל תשואה מידית וחודשית ללא מאמץ רב, שכן אין צורך להמתין שנים רבות להשאת רווחים וניתן לקבל דמי שכירות מיידית עם קבלת הבעלות בנכס.. בנוסף, בניגוד להשקעה במניות או במט"ח לדוגמא, נתיב ההשקעה בנדל"ן על כל גווניו ורבדיו מהווה השקעת בת סיכון נמוך מאוד שכן, למעט במקרים חריגים שאינם נבדקו לעומקם של הדברים, ערכם של נכסי הנדל"ן בעליה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

חוסכים לפנסיה כבר מגיל צעיר
אז איך למעשה ניתן לחסוך לפנסייה על יד השקעה בנדל"ן? ובכן הרווח מהתשואה על דירת מגורים, גם באם לקח המשקיע משכנתא, עשוי להוות דרך נכונה לחיסכון. לדוגמא, אם תשלום ההחזר החודשי למשכנתא הינו 2500 ₪ ואילו דמי השכירות המתקבלים הינם 3000 ₪, יופקד הפער, קרי 500 ₪ במשך כל חודש לקופת חיסכון ייעודית שתיפתח רק בגיל הפנסיה. בתום שנות עבודתו של המשקיע יוכל בצורה זו לצבור לעצמו את הסכום שיידרש לו למחייה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות