חפש ב:

טיפים לזיהוי השקעת הנדל"ן המתאימה לך

על המשקיע הפוטנציאלי להבין כי הליך השקעת הנדל"ן הינו הליך המתבסס על שני מרכיבים עיקריים שהכרה והבנה בהם תהפוך את השקעת הנדל"ן לאיכותית ונכונה: הכרה בסוג השקעת הנדל"ן ובחינת העסקה המשתלמת והאטרקטיבית ביותר.

צוות בנק נדל"ן|29.3.2016|18:0|3314 צפיות

ישנם נתונים מוכרים וידועים המשפיעים על גובה התשואה מהשקעת בנדל"ן דוגמת מיקומו של הנכס וגודלו, אך ישנם פרמטרים נוספים אותם מחוייב המשקיע הפוטנציאלי הביא בחשבון בבואו לבצע השקעת נדל"ן חכמה שתוביל לתשואה ממשית. בנוסף על המשקיע הפוטנציאלי להבין כי הליך השקעת הנדל"ן הינו הליך המתבסס על שני מרכיבים עיקריים שהכרה והבנה בהם תהפוך את השקעת הנדל"ן לאיכותית ונכונה- ראשית, הכרה בסוג השקעת הנדל"ן מבין סוגי ההשקעות השונות האפשרויות בתחום זה ושנית בחינת העסקה המשתלמת והאטרקטיבית ביותר האפשרית במסגרת סוג ההשקעה שנבחרה. להלן פרמטרים חשובים לבדיקה טרם ביצוע עסקת נדל"ן:

לעמוד נדלן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



טווחי זמן למימוש העסקה- קיימת השפעה רבה למידת הזמינות של ביצוע העסקה, כך לדוגמא קיימת אפשרות לבצע עסקת נדל"ן מיידית, משמע רכישה של נכס קיים, וכן קיימת האפשרות לרכישה של נכס "על הנייר" משמע, רכישת זכויות בנכס שעתיד להיבנות. להבחנה מסוג זה ישנם משמעויות רבות הנוגעות, בין היתר,  לערך הנכס שכן לרוב רכישת נכס "על הנייר" ברוב המקרים כרוכה בעלויות נמוכות יותר מערכו של הנכס לכשייבנה, אך מנגד נדרשים המשקיעים להמתין לעיתים זמן רב, לכשייבנה הנכס וזכותם למעשה תתממש. כמו כן לנתון זה משמעות רבה בכל הנוגע לתזרים המזומנים מצידו של המשקיע שכן במרבית המקרים ככל שמדובר בנכס קיים, תזרים המזומנים יעשה בצורה מהירה יותר.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן

אופיו של הפרוייקט האפשרי להשקעה- כיום קיימת האפשרות להשקעה נדלנ"ית במגוון גדול של סוגי עסקאות, על המשקיע הפוטנציאלי לבחור את הליך ההשקעה הנכונה לו ביותר. כך לדוגמא שונה בתכלית השקעה בדירת מגורים המספקת למשקיע הכנסה פאסיבית קבועה (דמי שכירות) מרכישת נכס ומכירתו לאחר השבחתו שכן השקעה מסוג זה תאפשר תשואה לאחר שיחלפו מספר שנים והנכס יושבח.

בחינת חלופות ואלטרנטיבות-
השקעה נכונה בנכס נדל"ן תתבצע רק לאחר בחינה מקיפה של כלל האפשרויות החלופיות באותה קטגורית השקעה, כך שמשקיע פוטנציאלי המעוניין בהשקעה בדירת מגורים חשוב שייבחן את התשואה שעתידה להתקבל מנכסים בסדר גודל דומה בערים שונות ברחבי הארץ ו/או התשואה שתתקבל מהשקעה בנכסים בגדלים שונים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בחינת הסיכון מול הרווח-
חשוב לבדוק מהו אחוז הסיכון הקיים בנתיב ההשקעה שבחרתם, בחינה זו תעשה על ידי בדיקתם של עסקאות דומות ומידע רב שיאסף אודות נתיב ההשקעה בנבחר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות