חפש ב:

הגנה משפטית בהשקעות נדל"ן

ליווי משפטי של עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן תעזור למשקיע הפוטנציאלי להימנע ממעשי נוכלות ו/או מביצוע עסקאות שגויות. לכן בכתבה הבאה נכיר לכם את הסוגיות מהשפטיות שחשוב לעבור עליהן כתבצעו את עסקת הנדל"ן שלכם.

צוות בנק נדל"ן|29.3.2016|17:54|2115 צפיות

תחום ההשקעות בנדל"ן על כל גווניו נחשב לנתיב השקעות יציב באופן יחסי לנתיבי השקעות שונים דוגמת השקעות בבורסה או במט"ח, אך אף על פי כן השקעה נכונה בנדל"ן תהא השקעה המלווה משפטית בעיקר ככל שמדובר בשלביה הראשונים של העסקה עת מתבצעת רכישת הנכס עצמו. ליווי משפטי של עורך דין המתמחה בתחום הנדל"ן תעזור למשקיע הפוטנציאלי להימנע ממעשי נוכלות ו/או מביצוע עסקאות שגויות. להלן מספר נקודות משפטיות מהותיות עליהן חשוב לשים את תשומת הלב בעת ביצוע עסקת נדל"ן:

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



סוגיית הבעלות בנכס- זכות הבעלות בנכס היא הזכות הקניינית החשובה והבסיסית ביותר אותה באמצעותה ניתן לבצע עסקאות בנכס. טרם ביצוע עסקת נדל"ן חשוב מאוד לבצע את כלל הבדיקות במשפטיות הנוגעות לזכותו של בעל הנכס לרבות בדיקת הזכויות הרשומות בלשכות רישום המקרקעין, לרבות קיומן של הערות אזהרה, עיקולים ושעבודים.  

לעמוד הפרויקט סנטרל יבנה באתר BankNadlan לחצו כאן

הגנות אפשרויות ומניעת סיכונים- תפקיד נוסף של עורך דין בעת ביצוע רכישה של נכס נדל"ן הוא לדאוג ולבחון את ההגנות והמנגנונים האפשריים לצורך מניעת סיכונים אפשריים אשר עלולים להתעורר בעת רכישת נכס נדל"ן. הדוגמא הבולטת ביותר להגנה מסוג זה בעת רכישת נכס "על הנייר" הינו דרישת ערבות אישית מצידו של היזם, באמצעותו של "מכשיר" זה לא יוכל היזם לנות מהגנה הניתנת לבעליה של חברה בע"מ והגישה תהא אליו ישירות.

סדר עדיפויות בחלוקת רווחים- כחלק מהשקעות נדל"ן רבות התשואה מהנכס מתקבלת על ידי חלוקת הרווחים בין בעלי הנכס, היזם והמשקיע הפוטנציאלי. הגנה מלאה כבר מהשלב החוזי תשים את הדגש על אופן החלוקה וסידרה. עורך דין המתמחה בתחום זה ידרוש כי המשקיע ייהנה מהתשואה המתקבלת כבר בשלב ההתחלתי של הפרויקט עם קבלתם של הרווחים הראשוניים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פיקוח ואכיפה של סעיפי ההסכם-
 הסכם נכון של רכישת נכס נדל"ן המכיל סעיפי חוק מגנים כאמור חייב לכלול בתוכו סעיפים המטילים סנקציות ממשיות על מי מהצדדים הנמנע מלבצע ו/או מאחר בביצוע התחייבות על פי החוזה. כך לדוגמא חשוב להביא על הכתב מהו "הקנס" אותו יצטרך לשלם קבלן לרוכשי דירות אשר משתהה בהליך בניית הדירות ומסירתן לרוכשים. כמו כן בהתייחס לסעיף זה חשוב לציין כי לעיתים גם מומלץ להוסיף התייחסות לסיטואציות הפוכות דוגמת הקדמה של מועד מסירת הנכס וה"פרס" בגינה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות