חפש ב:

השקעת נדל"ן בבתי יוקרה

כניסתם של משקיעים זרים שלשוק הנדל"ן הישראלי, תהליכי הפשרת קרקעות המתבצעים תדיר על ידי רשויות מקומיות רבות ועליית ערכן של דירות מגורים רבות הן רק חלק מהסיבות שהביאו לשינויי עמוק בעולם הנדל"ן

צוות בנק נדל"ן|24.3.2016|15:32|3908 צפיות

כניסתם של משקיעים זרים שלשוק הנדל"ן הישראלי, תהליכי הפשרת קרקעות המתבצעים תדיר על ידי רשויות מקומיות רבות ועליית ערכן של דירות מגורים רבות הן רק חלק מהסיבות שהביאו לשינויי עמוק בעולם הנדל"ן, שינוי זה בא לידי ביטוי, בין היתר, בהפיכתו של שוק הנדל"ן לנתיב השקעה בפני עצמו במקביל להשקעות במניות או השקעות במט"ח. על אף השינויים האמורים, ישנם מספר אלמנטים שנשארו יציבים כשהבולט ביניהם הוא ההשקעה בבתי יוקרה ואופן הגדרתם כבתי יוקרה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



השקעה בבתי יוקרה- נתיב מועדף להשקעה
היום כמו בעבר נחשבת השקעה בבתי יוקרה להשקעה איכותית שבכוחה להניב תשואה אטקרטיבית. בתי היוקרה במרבית המקרים לא רק ששומרים על ערכם, אלא שלערך הקרקעות והנכס עצמו ככל שמדובר בבתי יוקרה יש נטייה לעלייה. זוהי הסיבה שמשקיעים רבים המחפשים אחר הכנסה פאסיבית וביטחון כלכלי לאורך שנים בוחרים בהשקעה בנתיב זה.

לעמוד דירות יוקרה חדשות באתר BankNadlan לחצו כאן

מיקומו של הנכס כפרמטר להגדרתו כבית יוקרה
טרם ביצוע השקעה בנכס יוקרה חשוב לדעת כיצד לזהות נכס המשתייך לקטגוריה זו,  על כן בשוק הנדל"ן נוצרו ברבות השנים כללים בלתי פורמלים שעל פיהם ייקבע מהו נכס יוקרה. אחד הפרמטרים העיקריים הוא מיקומו של הנכס, הנכס צריך להיות ממוקם על קרקע מבוקשת במקום אטרקטיבי שכן מיקומו של נכס הוא המדד הראשון בעולם הנדל"ן והוא לרוב הפרמטר המשפיע ביותר בקביעת מחירו וערכו של הנכס. כמו כן שאלת מיקומו של הנכס משפיעה באופן ישיר גם על האפשרות לשפץ ו/או להרחיב ו/או לחדש את הנכס הקיים ובכך להעלות משמעותית את ערכו.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרמטרים נוספים לקביעת ערכו של הנכס
מלבד שאלת המיקום ישנם פרמטרים נוספים המסייעים בקביעת הגדרתו של נכס כנכס יוקרה כגון דינאמיות השוק באותה עת, קירבתו של הנכס למוסדות ציבור, חינוך ותרבות, גודלו של הנכס לרבות מספר החדרים בבנויים בו, קיומן של תוספות דוגמת בריכה, חדרי כושר ועוד. הערכה מסוג זה חשוב שתתבצע על ידי גורמים מוסמכים דוגמאת שמאי מקרקעין או עורך דין המתמחה בתחום ההשקעות בבתי היוקרה, שכן רק ייעוץ מקצועי יבטיח לכם כי ההשקעה שביצעתם היא ההשקעה הנכונה ביותר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות