חפש ב:

לכבוד פורים: תחפושות לדירות שמעלות מחירים

במקרים שונים תתקלו בפרויקט ותראו את אותן הדירות אך המחירים שלהם יהיו שונים. אז לכבוד פורים, מהם הדרכים לייקר את ערך הדירה, מבלי לעשות דבר.

צוות בנק נדל"ן|23.3.2016|13:57|1974 צפיות

בשבוע האחרון, אישרו, שרי הוועדה לעינייני חקיקה, הצעת חוק אשר תחייב רשויות מקומיות לבנות יותר דירות קטנות, בעלות 3 חדרים ומטה. הצעה זו הוגשה בשל פרסום הנתונים לפיהם כ-92 אחוזים מסך כל הדירות שנבנות בארץ הן דירות גדולות בנות 4 חדרים ומעלה. אך השאלה היא האם הדירות ה"גדולות" הללו באמת מספקות את איכות החיים שהן מציגות? או שהן דירות "מחופשות" לדירות גדולות  וזוכות לעלית מחירים מוגזמת.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



גודל שטח הדירה
בעבר, גודל ממוצע של דירת 3 חדרים, עמד על כ-80 מ"ר. הנתון בהחלט מפתיע משום כיום, הגודל הממוצע לדירת 3 חדרים הוא 60 מ"ר ונכסים אלה עוברים שיפוץ והופכים לדירות 4 חדרים בזכות קיר חדש (מגבס) שקם בדירה ועם החדר החדש, עולה המחיר. 

לעמוד הפרויקט החוף הלבן בחדרה באתר BankNadlan לחצו כאן

הקסם של דירת הגן
אחד החלומות הוותיקים של אזרחי ישראל היא בית קרקע עם גינה גדולה. אבל, במציאות של היום ישנם ישראלים רבים שמרגישים שאין להם ברירה אלא לוותר על החלום. לכאן מגיעה דירת הגן. כיום מפורסמות (בעיקר במרכז גוש דן) דירות גן אש טוענות שהן יתנו את חווית החלום הישן לבית עם גינה. במציאות מדובר בגינות קטנות בנות 25 מ"ר ובמחיר שעולה במקרים מסויימים גם בכחצי מיליון ש"ח.

לעמוד הפרויקט מגדלי הורוביץ' בפ"ת באתר BankNadlan לחצו כאן

סמל הסטטוס הידוע בכינויו הפנטהאוז
בשוק הנדל"ן כולו ידוע שרוכשי דירות רבים, יהיו מוכנים לשלם יותר על מנת שיוכלו להתגורר בקומה העליונה שבדר"כ כוללת מרפסת או גג, גם אם היא לא תמיד מוגדרת כפנטהאוז. שוק הנדל"ן הישראלי מציע מגוון דירות המשווקות כמיני פנטהאוז כשלמעשה התוסף היחידי לדירה שכזו היא עוד 20 מ"ר למרפסות שמש וכדומה. ובנוסף, יש פרויקטים רבים שככל שתעלו קומה בפרויקט, כך יעלה המחיר - לפעמים עד כתוספת של כ-600 אלף ש"ח (במקרים קיצוניים עד כמיליון), גם אם מדובר בקומה שהיא לא האחרונה בבניין.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

דירות הקומותיים, הדופלקסים והלופטים
בהגדרתם הכללית, הדופלקסים הינם דירות בנות 2 קומות, רחבות ומכילות מספק רב של חדרים. אך לא כך זה חייב להיות. ישנם פרויקטים בעלי דירות בנות 4 חדרים הזוכים להיקרא דופלקסים ומחירם מרקיע שחקים עד תוספת של כ-700 אלף ש"ח. הלופטים הם הכינויים החדשים שמעניקים לדירות קטנות בנות 2 חדרים וכדומה, למרות שבמקורן הלופטים הינם דירות בעלות חלל אחד גדול. אך את משווקי הדירות הדבר לא עוצר להעלות את המחירים לדירות הלופטים בכ-300 אלף ש"ח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות