חפש ב:

האם שווה לקחת הלוואה להשקעה בנדל"ן ומה האפשרויות?

האם על מנת להשקיע בנכס נדל"ני עליי היות בעל הון רב? האם בעזרת הון התחלתי נמוך אוכל לרכוש ולהשקיע בנכס נדל"ן? ובכן, התשובה לשאלות אלה היא בהחלט כן.

צוות בנק נדל"ן|21.3.2016|17:2|1749 צפיות

האם על מנת להשקיע בנכס נדל"ני עליי היות בעל הון רב? האם בעזרת הון התחלתי נמוך אוכל לרכוש ולהשקיע בנכס נדל"ן? ובכן, התשובה לשאלות אלה היא בהחלט כן. רבים מהמשקיעים בנדל"ן בשנים האחרונות אינם מחזיקים בתחילת התהליך בכלל ההון הנדרש לצורך ביצוע ההשקעה ועל כן הם פונים לקבלת הלוואות, במסלולים שונים, אשר תפקידם הוא לממן את ביצוע עסקת הנדל"ן.

לעמוד הפרויקט יחידת סטודיו באילת באתר BankNadlan לחצו כאן



הלוואה לצורך השקעה בנדל"ן- האם זה משתלם או מייתר את העסקה?
התשובה לשאלה האם שווה לקחת הלוואה מהבנק או מכל גורם מימוני אחר, תיבחן לאור מצבו של השוק בנקודת הזמן בה מתבצעת העסקה, שכן הדבר תלוי במשתנים כמו גובה הריבית במשק. בנוסף ישנו משתנה נוסף והוא גובה ההון הנזיל עימו מגיע המשקיע הפוטנציאלי לביצוע העסקה, כך לדוגמא קשה יותר יהיה למשקיע המגיע כמעט ללא הון נזיל התחליתי כלל למצוא תנאי הלוואה נוחים בניגוד למשקיע המגיע לביצוע העסקה עם הון רב המכסה את רובה של העסקה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

הפרמטרים אותם צריך למדוד בעת לקיחת הלוואה לצורך רכישת דירה
בבואנו לבדוק האם משתלם למשקיע פוטנציאלי לרכוש נכס נדל"ן בעזרת הלוואה חשוב לבדוק מהו אחוז התשואה הצפוי בגין הנכס לעומת גובה הריבית שתשולם בגין ההלוואה. כמובן שצפי רווחים גבוה מאחוז הריבית יהפוך עסקה נדל"נית המתבססת על העמדת הלוואה למשתלמת ונכונה. לרוב, הליך מסוג זה אכן משתלם ויוצר רווח חיובי בעבור המשקיע אך הדבר כמובן תלוי בתנאי העסקה.

לעמוד נדלן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן

סוגי השקעות בנדל"ן כנגד הלוואה
השקעה בנד"ן המתבצעת על בסיס הלוואה יכול שתעשה במספר גדול של נתיבים אפשריים. הנתיב "הקלאסי" הוא ללא ספק רכישה של דירת מגורים, בין אם לטובת מגורים של המשקיע עצמו ובין אם לצורך רכישת הדירה והשכרתה. השקעה מסוג זה בממוצע מניבה רווח של כ5-6% בשנה. נתיב השקעה נוסף הוא השקעה בנכס מסחרי שבממוצע מניבים רווח גדול יותר של כ8-9%. בנוסף קיימת האפשרות המורכבת מעט יותר להשקעה בנכס נדל"ני בחו"ל, נתיב זה בממוצע מספק את אחוז התשואה הגבוה ביותר בשיעורים של  10-12% בעיקר כאשר מדובר בהשקעה במדינות כמו מזרח אירופה או ארצות הברית.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות