חפש ב:

רכישת נכס עם שותף

תחום הנדל"ן כבר מזמן איננו מילה גסה, רבים סוחרים בנדל"ן כשהם רושמים לעצמם רווחים נאים. זאת לאחר שרכשו נכס בהתייעצות ולאחר שיקולים רבים.

אורון איצקוביץ'|19.8.2015|17:47|2067 צפיות
השקעה בנדל"ן יכולה להניב רווחים לא רעים. ישנם נכסים רבים שנראים כחסרי כל חשיבות, אולם לטווח הארוך יכולים להפתיע. זאת עקב תכניות פיתוח עתידיות של אזורים שונים, או לאחר שיפוץ דירה ועוד. אלו נכסים שיכולים להיות זמינים מבחינת המחיר עבור פלחים גדולים יותר מהאוכלוסייה. אולם לעתים ישנו נכס המצריך כמה משקיעים עקב המחיר.


האם זה משתלם לרכוש נכס עם שותף?

רכישת נכס עם שותף
לעתים יכול להיות מרתיע לבצע עסקה כה גדולה כאשר אינך הבעלים היחידי שמשיט את הספינה אל היעד. אולם רצוי לציין את הגורמים החיוביים שצופנת בחובה רכישה משותפת. ראשית, ניתן לרכוש נכס יקר הרבה יותר ומכאן ללכת על עסקה בעלת פוטנציאל גבוה יותר לרווחים. כמו כן עסקה בעלת פוטנציאל גבוה יותר היא עסקה שזמן ההמתנה בה נמוך. פעמים רבות השקעה בנדל"ן דורשת סבלנות ואריכות רוח. כמו כן הסוגיות עמן בעל הנכס צריך להתמודד יכולות לפעמים להוות כאב ראש אמיתי. חלוקת התפקידים עשויה להקל ולו במעט על כל התהליך.

מתי להיכנס לעסקת נדל"ן עם שותף?
לצד סל היתרונות ישנו גם סל החסרונות. אך בנדל"ן כמו שבנדל"ן יש אספקטים שונים ומגוונים שמשוקללים בסופו של דבר לשיקול דעת אחד שתוצאתו היא – החלטה, ההחלטה לרכוש נכס. חוסר הסכמה בחלקים שונים של העסקה וההתנהלות בניהול הנכס יכולים להניב בעיות רבות וחילוקי דעות. כאשר אינך הבעלים היחידי לנכס, ההחלטה תמיד תהיה משותפת ולא תמיד תענה את הציפיות. אז מתי כדאי לרכוש ביחד? התשובה היא פשוטה – כאשר אינכם יכולים להרשות זאת לעצמכם. הכל תלוי ביכולת התקציבית. אך גם הפרמטר של עד כמה אתם מוכשרים לתחום ומבינים בו גם יכול להוסיף לסל שיקולי הדעת.

לעמוד מגרשים וקרקעות באתר Banknadlan לחצו כאן

חשוב לזכור
כמו מקרים רבים בחיים לפעמים המעשה עצמו נעשה הרבה יותר בקלות מאשר התהליך חזרה. חשוב שלכלל התהליך עם השותף בין אם הוא חבר, בן משפחה או איש זר, יוצמד עורך דין וזאת בכדי להבהיר את כלל הנושאים בצורה מסודרת. הסדרת חוזה בין הצדדים הוא חשוב ויכול למנוע או לפחות להפחית את רמת החיכוך במידה ותהיה כזאת.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות