חפש ב:

רכישה או שכירות של דירה- מה כדאי?

מאמר זה בוחן את כלל ההבדלים והשיקולים אותם יש להביא בחשבון בשיקול של רכישת דירה אל מול שכירות. מעבר לעובדה כי רכישה של נכס למגורים היא צעד משמעותי בפן המשפחתי והאישי, רכישת נכס מסוג זה מהווה נתיב להשקעה אשר עשויה להביא לתשואה גבוה עד מאוד.

צוות בנק נדל"ן|17.3.2016|16:7|1558 צפיות

אחד הצעדים המהותיים בחייו של אדם הוא ללא ספק רכישת נכס למגורים או להשקעה. זהו הליך מורכב הדורש בדיקות, ידע ותכנון רב החל משלב חיפוש ואיתור הנכס המתאים לרוכשים הפוטנציאלים, דרך שלב בדיקת הנכס הנבחר וייצרת הסכם רכישה אל מול מוכרי הנכס ועד לשלב אכלוס הנכס עצמו. מעבר לעובדה כי רכישה של נכס למגורים היא צעד משמעותי בפן המשפחתי והאישי, רכישת נכס מסוג זה מהווה נתיב להשקעה אשר עשויה להביא לתשואה גבוה עד מאוד. מאמר זה בוחן את כלל ההבדלים והשיקולים אותם יש להביא בחשבון בשיקול של רכישת דירה אל מול שכירות.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



לשכור דירה או לקנות?
במדינות רבות ברחבי העולם נוהגות משפחות רבות לשכור את ביתם ולאו דווקא לרכוש נכס אליו הן מתחייבות לאורך זמן. לצד היתרונות שבשכירות שהן בעיקר תשלומים נמוכים באופן ייחסי, אפשרות לניידות ושינוי מקום המגורים בהתאם לצרכים המשתנים ועוד, קיימים חסרונות של ממש כשהעיקרי שבהם הוא העובדה שברשותם של השוכרים אין נכס שלהם והם תלויים בהסכם החוזי המתחדש עם בעלי הנכס. לעומת זאת, רכישת דירה דורשת ריכוז של מקורות כלכליים ושינוי סדרי עדיפויות אצל הרוכש הממוצע אשר יידרש לרוב בעת הרכישה להעמיד משכנתא ובטוחות להשבתה.

לעמוד הפרויקט מגדלי הורוביץ' בפ"ת באתר BankNadlan לחצו כאן

פתרון ביניים- שכירות ארוכת טווח
רבים המחפשים אחר פתרון ביניים לדילמה שבין רכישה או שכירות של נכס, פונים לנתיב השכירות לטווח ארוך. במסגרת החוזית שבין השוכר למשכיר מאפשר בעל הנכס למשכיר את האופציה לשכירת הנכס לשנים נוספות, לרוב תוך התניות מסוימות כמו העלאת שיעור שכר הדירה בצורה מתונה, כך מתאפשרת לשוכרים האפשרות לדעת כי יוכלו להתגורר בנכס לתווך ארוך ואילו לבעל הנכס "שקט תעשייתי" וידיעה כי הוא מאוכלס לתקופת זמן ארוכה. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בדיקת הכרחית להבטחת כדאיות העסקה
בין אם בחרתם בנתיב של רכישת דירה ובין אם בחרתם לשכור נכס, חשוב לבצע בדיקות ומבחנים רבים ובכללם, קירבה למוסדות ציבוריים, אתרי תרבות, מוסדות חינוכיים, מרכזי קניות ועוד. כמו כן חשוב לבחון את חוזה השכירות ו/או רכישת הדירה מול עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין אשר יידע לבדוק ולהכווין אתכם ביצרת הסכם נכון המייצג את האינטרסים שלכם כראוי.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות