חפש ב:

טיפים למכירת דירה

בחינת עסקאות מכר נדל"ן רבות מציגה מספר מצבים שכיחים ביותר המקשים ומעכבים עסקאות נדל"ן. עסקה מכירה איכותית הינה עסקה הנמנעת מכל מקרה של תרמית ו/או הונאה, דבר אשר יתאפשר אך ורק בהתקיים ליווי מקצועי של מומחים אשר יבטיחו את אמינותם של הצדדים לעסקה, תנאיה וביצועם.

צוות בנק נדל"ן|17.3.2016|15:55|1873 צפיות

תהליך אופטימלי למכירת דירה הינו תהליך מהיר וקל המאפשר למכור את הדירה במחיר המירבי אותו ניתן לקבל בגינה תוך ביצוע עסקה משתלמת ההולמת את האינטרסים הן של  המוכר והן של הרוכש. עסקה מכירה איכותית הינה עסקה הנמנעת מכל מקרה של תרמית ו/או הונאה, דבר אשר יתאפשר אך ורק בהתקיים ליווי מקצועי של מומחים ועם ביצוע מגוון גדול של בדיקות אשר יבטיחו את אמינותם של הצדדים לעסקה, תנאיה וביצועם.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



עיכובים נפוצים במכירת דירה
בחינת עסקאות מכר נדל"ן רבות מציגה מספר מצבים שכיחים ביותר המקשים ומעכבים עסקאות נדל"ן. הכרת "מעצורים" אלה ודרכי ההתמודדות עימם יאפשרו למוכר להתמודד עימם עוד בטרם החלו. דוגמאות אפשריות לסיטואציות בעייתיות אשר עלולות להביא לעיכוב מכר הדירה ניתן למצוא במישור החוזי של ביצוע עסקת מכר, במישור הפיננסי ואף במישור הפלילי. כך למשל מוכרים רבים נתקלים במצבים בהם נוכלים המתחזים לרוכשים פוטנציאלים מגיעים לבחון את הנכס המוצע למכירה בעוד שבפועל כל ייעדעם בוא בחינת הנכס והרכוש בתוכו. הכרה בבעיה זו תאפשר למוכרים לתשאל את הרוכשים הפוטנציאלים טרם הזמנתם לדירה ולבחון על ידי כך את מידת עניינם בקניית הנכס.

לעמוד הפרויקט שיר בחריש באתר BankNadlan לחצו כאן

העלאת שווי הנכס
פעמים רבות בבואנו למכור נכס נדל"ן עולה השאלה האם שווה להשקיע בשיפוצו, טיפוחו ואירגונו מחדש כך שיימצא חן בעיניהם של יותר משקיעים פוטנציאלים ויאפשר את מכירתו בתשואה גבוה יותר? ובכן תשובה חד משמעית לשאלה זו לא קיימת שכן כל מקרה מדבר בעד עצמו. ישנם מקרים בהם מצבה התברואתי של הדירה קשה, וקונים פוטנציאלים רבים לא מעוניינים להשקיע אף לא את הסכום המוערך על ידי הגורמים השמאיים. במצב דברים זה, יכול שיישתלם למוכרים להשקיע סכום מסויים בשיפור ניראות הדירה ובכך "למשוך" קונים איכותיים יותר. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מציאת קונים פוטנציאלים בצורה היעילה ביותר
את פירסום מכירת הדירה והזמנה של רוכשים פוטנציאלים כיום ניתן לבצע במספר דרכים, תחילה יש לפרסם באתרים המאפשרים פרסום של דירות מרוכשים פרטיים. שנית מומלץ להעזר השירותיו של מתווך מומחה המכיר את האיזור בו מצויה הדירה ובאפשרותו "לשדך" בעבור המוכרים את הרוכשים הפוטנציאלים המתאימים ביותר. לבסוף חשוב להעזר ברשתות החברתיות ובשיטת חבר מביא חבר לשם הפצת הבשורה והגעה לכמה שיותר רוכשים אפשריים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות